Pagina 1 van 1
Re: JW's derbi senda extreme 2005 project!
Geplaatst: wo 27 nov 2013, 16:57
door Mclaren
Alsjeblieft geen oranje kappen, ziet er heel snel chappie uit, misschien metallic grijs met een zwarte achterbrug en accenten?
Verder ziet hij er wel uit als een leuke basis, dus ik denk dat ik deze wel ga volgen.
Re: JW's derbi senda extreme 2005 project!
Geplaatst: wo 27 nov 2013, 19:10
door Mclaren
Ik ben sowieso al blij dat je die gatenkaas kappen eraf haalt.

Re: JW's derbi senda extreme 2005 project!
Geplaatst: wo 27 nov 2013, 22:18
door mototje
http://lmgtfy.com/?q=uitlaat+opknappen" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: JW's derbi senda extreme 2005 Update: auto ongeluk
Geplaatst: za 30 nov 2013, 12:47
door D-Evo
Die kleuren rood zijn wel allemaal het zelfde?
Voorvork rood.. ja je moet ervan houden

zwarte stickertjes op de zijkant plakken

Re: JW's derbi senda extreme 2005 Update: auto ongeluk
Geplaatst: za 30 nov 2013, 16:44
door Venlonaer
Waarom is die kroonplaat kapot
Re: JW's derbi senda extreme 2005 Update: auto ongeluk
Geplaatst: za 30 nov 2013, 17:19
door DaanS
Er mist toch een stuk Kristián

Re: JW's derbi senda extreme 2005 Update: auto ongeluk
Geplaatst: ma 02 dec 2013, 00:03
door jony
Nee houd een bovenlangse, is mooier.
Re: JW's derbi senda extreme 2005 Update: auto ongeluk
Geplaatst: di 03 dec 2013, 13:15
door Patrick033
Ziet er goed uit! Ben benieuwd naar het eind resultaat!

en jammer van je auto ongeluk, sterkte!
Re: JW's derbi senda extreme 2005 Update: auto ongeluk
Geplaatst: di 21 jan 2014, 22:24
door Patrick033
Hey Jan Wouter, hoe staat het er nu mee?

Re: JW's derbi senda extreme 2005 Update: auto ongeluk
Geplaatst: wo 22 jan 2014, 20:36
door Koen
Word nice dingetje. Ga ik ook nog wel eens in t ecchie zien hoop ik

Re: JW's derbi senda extreme 2005 Update: auto ongeluk
Geplaatst: do 23 jan 2014, 01:00
door Venlonaer
JridesDerbiW schreef:Juust em;) der is een stukje afgebroken

Ja
Maar hoe de tering krijg ja dat voor elkaar
Re: JW's derbi senda extreme 2005 Update: auto ongeluk
Geplaatst: do 23 jan 2014, 08:37
door Patrick033
Venlonaer schreef:JridesDerbiW schreef:Juust em;) der is een stukje afgebroken

Ja
Maar hoe de tering krijg ja dat voor elkaar
Zo heb ik hem gekocht!

Re: JW's derbi senda extreme 2005 Update: auto ongeluk
Geplaatst: do 23 jan 2014, 09:56
door Koen
Venlonaer schreef:JridesDerbiW schreef:Juust em;) der is een stukje afgebroken

Ja
Maar hoe de tering krijg ja dat voor elkaar
#sloopmoker
Re: JW's derbi senda extreme 2005 Update: auto ongeluk
Geplaatst: do 23 jan 2014, 10:29
door jony
Venlonaer schreef:JridesDerbiW schreef:Juust em;) der is een stukje afgebroken

Ja
Maar hoe de tering krijg ja dat voor elkaar
Paar keer jouw avatar na doen.
Re: JW's derbi senda extreme 2005 Update: auto ongeluk
Geplaatst: ma 14 jun 2021, 17:38
door miochanky
Een auto-ongeluk is niet het beste wat je kan overkomen. Ik weet nog dat ik erg gespannen was. Ik wist eerst niet wat ik moest doen. Nadat ik had vernomen hoeveel de servicebeurt zou kosten, kreeg ik de motivatie om mijn auto zelf te repareren. Na de eerste poging om dit te doen, gaf ik het allemaal op omdat ik niet begreep hoe ik het moest doen, ook al heb ik de website
https://club.autodoc.nl/manuals/hoe-wie ... ding-11096 geraadpleegd met de instructies voor het repareren van mijn auto. Uiteindelijk ben ik gewoon met mijn auto naar het servicebedrijf gereden en toch veel geld verloren.
Re: JW's derbi senda extreme 2005 Update: auto ongeluk
Geplaatst: ma 14 jun 2021, 21:15
door 42
Goed verhaal, lekker relevant ook 7 jaar na topic plaatsing
Wel vervelend dat je zo gespannen was, ik zou lekker een jointje doen, maar dat ben ik.
Waar was dat servicebedrijf, dan kijk ik even of ik dat verloren geld terug kan vinden, you never know..

Re: JW's derbi senda extreme 2005 Update: auto ongeluk
Geplaatst: wo 16 jun 2021, 12:25
door Brommert_01
Idd, miochanky jammer dat je zo mentaal incapabel bent. Ik hoop dat je nog een keer geld verliest.