KTM EXC 125
-
Coen_O
- Tuner
- Berichten: 344
- Lid geworden op: zo 14 jun 2015, 16:08
- Vervoersmiddel: Beta RR 50 Track 2016
Derbi Senda SM DRD Racing 2015
Derbi DRD Racing 2010 [verkocht] - Gallery: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9 ... 40#p328440
Re: KTM EXC 125
Hahaha daar dacht ik ook al aan maar weet niet of dat wil?
Re: KTM EXC 125
Als hij op papier 11kW (of minder) heeft maakt dat niet uit,hij moet namelijk niet op de testbank ofzo. Alleen een uitlaat zonder E-keurmerk zou een probleem kunnen geven.