KTM EXC 125

Hier kun je al je off-topic of niet Derbi gerichte berichten kwijt.
Coen_O
Tuner
Berichten: 344
Lid geworden op: zo 14 jun 2015, 16:08
Vervoersmiddel: Beta RR 50 Track 2016
Derbi Senda SM DRD Racing 2015
Derbi DRD Racing 2010 [verkocht]

Re: KTM EXC 125

Ongelezen bericht door Coen_O »

Hahaha daar dacht ik ook al aan maar weet niet of dat wil?
Xtreme06
Pro tuner
Berichten: 1282
Lid geworden op: ma 06 mei 2013, 18:51

Re: KTM EXC 125

Ongelezen bericht door Xtreme06 »

Als hij op papier 11kW (of minder) heeft maakt dat niet uit,hij moet namelijk niet op de testbank ofzo. Alleen een uitlaat zonder E-keurmerk zou een probleem kunnen geven.
Plaats reactie