standaard membraam
Geplaatst: vr 05 jul 2013, 10:46
is het standaard membraam van een 17.5 groot genoeg voor een 21mm of zou er dan een ander membraam bij komen
De Derbi fan site
https://derbi-forum.daanrosbergen.nl/
https://derbi-forum.daanrosbergen.nl/viewtopic.php?f=2&t=12454