HELP
Geplaatst: za 16 nov 2013, 11:08
ik heb een extreme uit 2010 maar als ik in hoge toeren zit hoor ik een raar soort scheurend geluid alsof er 2 dingen over elkaar heen schrapen iemand weet wat er aan de hand is?
De Derbi fan site
https://derbi-forum.daanrosbergen.nl/
https://derbi-forum.daanrosbergen.nl/viewtopic.php?f=2&t=13837
want het geluid hoor e alleen maar tussen 5 en 7. 6 dus op de troerenteller na zn 7 hoor je t niet meer. kan er ook iets los zittenRat B*stard schreef:Ketting controleren of die mooi vrij loopt en goed in het vet zit en of de tandwielen en ketting niet versleten zijn.
Dan goed opspannen en waarschijnlijk is het dan over.
nee ook in zn vrijXtreme06 schreef:Heb je het alleen tijdens het rijden?Anders zou het uit het blok kunnen komen.