!Opgelost!
Geplaatst: vr 27 dec 2013, 22:05
/
De Derbi fan site
https://derbi-forum.daanrosbergen.nl/
https://derbi-forum.daanrosbergen.nl/viewtopic.php?f=2&t=14291
Jouw Leovince V6 voor mijn originele uitlaat?kaj7kaj schreef:Hallo,
ik zoek een orginele uitlaat +demper (complete uitlaat)
voor mijn senda sm 50 xtreme uit 2007
weet iemand hoe ik aan zo'n uitlaat kan komen?
zoja wat moet ie kosten en zou je er foto's bij kunnen doen?
alvast bedankt!
Succes ermee!kaj7kaj schreef:Bedankt voor de reactie
ik zal de volgende keer als ik iets zoek het op het vraag en aanbod topic plaatsen
Ik heb al een originele uitlaat gevonden
Bedankt voor de moeite !