stander
Geplaatst: za 05 apr 2014, 13:35
Ik krijg mijn stander niet goed gemonteerd, wil iemand ff een duidelijke foto maken van zijn stander?
Alvast bedankt
Alvast bedankt
De Derbi fan site
https://derbi-forum.daanrosbergen.nl/
https://derbi-forum.daanrosbergen.nl/viewtopic.php?f=2&t=15499
Leek mij ook al dacht ikDerbiSendaWouter schreef:Van Google : http://i51.tinypic.com/sx0jtd.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Lijkt me redelijk duidelijk toch ?