Hoort dit zo? remschijf..
Geplaatst: vr 23 jan 2015, 19:23
Ik heb deze brommer sinds december helemaal nieuw. Klopt het dat de achterriemschijf er dan zo uit ziet of schaaft deze behoorlijk aan? Heb er niet zoveel verstand van.


De Derbi fan site
https://derbi-forum.daanrosbergen.nl/
https://derbi-forum.daanrosbergen.nl/viewtopic.php?f=2&t=17876
