Koelvloeistof
Geplaatst: wo 08 mar 2017, 14:15
Had mn blok opengemaakt dus de KVS moest eruit.
Hoe moet dit weer bijgevuld worden?
Hoe moet dit weer bijgevuld worden?
De Derbi fan site
https://derbi-forum.daanrosbergen.nl/
https://derbi-forum.daanrosbergen.nl/viewtopic.php?f=2&t=20564