Achterband hobbelt heen en weer
Geplaatst: zo 22 okt 2017, 19:47
Ik was gevallen met mijn derbi, nu is het zo dat mijn achterband. Heel erg heen en weer gaat en enorme tikken maakt. Heeft iemand enig idee wat dat zou kunnen zijn?
De Derbi fan site
https://derbi-forum.daanrosbergen.nl/
https://derbi-forum.daanrosbergen.nl/viewtopic.php?f=2&t=21688