Startmotor gpr OT
Geplaatst: vr 08 feb 2019, 11:21
Hallo, ik ben op zoek naar een complete startmotor voor mijn gpr50 uit 2005 met een OT blok, dus incl de bendix en de bendix-steun/kap. Heeft iemand deze voor mij liggen?
Grtz
Grtz
De Derbi fan site
https://derbi-forum.daanrosbergen.nl/
https://derbi-forum.daanrosbergen.nl/viewtopic.php?f=2&t=23066