Blok olie
Geplaatst: do 20 jun 2019, 15:18
Kleine vraag, hoe kan je het niveau van je blok olie checken hij lekt namelijk wat bij mij bij het afdekplaatje van oliepomp. Bedankt!
De Derbi fan site
https://derbi-forum.daanrosbergen.nl/
https://derbi-forum.daanrosbergen.nl/viewtopic.php?f=2&t=23942