Energie blikje
Geplaatst: za 11 apr 2020, 22:10
Soms zie ik jongens met een energie blikje met benzine slangen erin rijden. Maar met 3 slangen, en er is er maar één uit de caberateur. Waar zijn de andere van? En wat is het nut ervan?
De Derbi fan site
https://derbi-forum.daanrosbergen.nl/
https://derbi-forum.daanrosbergen.nl/viewtopic.php?f=2&t=24990