gpr achterzitje overtrekken
Geplaatst: zo 06 nov 2011, 21:20
iemand een idee hoe ik m'n gpr achterzitje het best overtrek?:)
De Derbi fan site
https://derbi-forum.daanrosbergen.nl/
https://derbi-forum.daanrosbergen.nl/viewtopic.php?f=2&t=4811