scheur in het frame
Geplaatst: vr 16 dec 2011, 14:42
Hallo, ik heb een scheur in het frame zitten vooraan het linkerbuisje is doormidden, mijn frame is van chrome, kan ik hem dan laten lassen? of wat moet ik er mee doen?
Gr.
Gr.
De Derbi fan site
https://derbi-forum.daanrosbergen.nl/
https://derbi-forum.daanrosbergen.nl/viewtopic.php?f=2&t=5306