verhogen
Geplaatst: ma 26 dec 2011, 15:01
hallo, ik heb bij mijn derbi limted edition dat hij heel erg laag is, waar kan ik ophoog blokjes kopel of hoe moet ik hem hoger krijgen?
De Derbi fan site
https://derbi-forum.daanrosbergen.nl/
https://derbi-forum.daanrosbergen.nl/viewtopic.php?f=2&t=5432