Vliegwieltrekker x-race 2007
Geplaatst: di 07 feb 2012, 17:29
Weet iemand welke vliegwieltrekker ik moet hebben voor en derbi senda x-race uit 2007 /?
De Derbi fan site
https://derbi-forum.daanrosbergen.nl/
https://derbi-forum.daanrosbergen.nl/viewtopic.php?f=2&t=5987