Titanium uitlaat lassen?
Geplaatst: do 08 mar 2012, 20:31
Heb zopas een titanium FMF uitlaat gekocht voor m'n KTM, nu merk ik dat er een scheurtje in een lasnaad zit :s valt dit terug te lassen?
Grtz
Grtz
De Derbi fan site
https://derbi-forum.daanrosbergen.nl/
https://derbi-forum.daanrosbergen.nl/viewtopic.php?f=2&t=6364