Voorvork
Geplaatst: za 24 mar 2012, 14:43
Bij het reviseren van mijn voorvork poten, heb ik nieuwe keeringen besteld. maar moeten de stofkappen ook gelijk? of kun je die hergebruiken?
De Derbi fan site
https://derbi-forum.daanrosbergen.nl/
https://derbi-forum.daanrosbergen.nl/viewtopic.php?f=2&t=6583