koppeling zwaarder maken?
Geplaatst: wo 28 mar 2012, 21:59
kan ik mijn derbi koppeling zwaarder maken? zoals een echte motor heeft? want vindt dat eigenlijk wel lekker inknijpen/rijden
hoor het graag
hoor het graag
De Derbi fan site
https://derbi-forum.daanrosbergen.nl/
https://derbi-forum.daanrosbergen.nl/viewtopic.php?f=2&t=6657