close\\
Geplaatst: vr 06 apr 2012, 17:23
hallo,
Kan ik een achter spatbord van een drd pro overzetten op een xtreme?
mvg Ron
Kan ik een achter spatbord van een drd pro overzetten op een xtreme?
mvg Ron
De Derbi fan site
https://derbi-forum.daanrosbergen.nl/
https://derbi-forum.daanrosbergen.nl/viewtopic.php?f=2&t=6785
maar ik wil het achterspatbord gewoon wat strakker omhoog hebben staan net als bij drd pro (dat is veel spotieverBE DRD schreef:Je kan die van een extreme wel verlengen door er gewoon een stuk rubber (of iets anders) aan te maken.
mijn zadeleind zitten er ook rondellen onder, en sluit toch nog mooi aan op men andere kappenRikkert schreef:Ja maar dan sluit hij niet meer aan op je achterkappen, en dat ziet er weer zo beun uit.