Het "elektronisch" kleine vragen topic

Hier kun je al je vragen kwijt over elektronica.
blem
Banden plakker
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 03 nov 2024, 22:03
Vervoersmiddel: derbi senda

Re: Het "elektronisch" kleine vragen topic

Ongelezen bericht door blem »

ik heb mijn ontsteking kapot gemaakt van leonellie nu heb ik de prijs van een nieuwe gezien maar daar heb ik niet heel veel zin in.
ik heb een ontsteking gekocht voor een am6 zou dit kunnen passen ik heb een derbi senda uit 2002 of moet ik alles overzetten dus cdi ontsteking ontsteekplaat en vliegwiel?
Plaats reactie