ik heb mijn ontsteking kapot gemaakt van leonellie nu heb ik de prijs van een nieuwe gezien maar daar heb ik niet heel veel zin in.
ik heb een ontsteking gekocht voor een am6 zou dit kunnen passen ik heb een derbi senda uit 2002 of moet ik alles overzetten dus cdi ontsteking ontsteekplaat en vliegwiel?
Het "elektronisch" kleine vragen topic
Hier kun je al je vragen kwijt over elektronica.
Ga naar
- Techniek
- ↳ General
- ↳ Beginners forum
- ↳ Elektra forum
- ↳ Uiterlijk forum
- ↳ Opvoeren en tuning
- ↳ Gegevens
- ↳ How-to
- ↳ How-to's
- ↳ How-to reageer forum
- Persoonlijk
- ↳ Gallery
- ↳ Motor
- ↳ Project log's
- ↳ Motor project log's
- ↳ Afgeronde projecten
- Koop & Verkoop
- ↳ Vraag
- ↳ Regels
- ↳ Uitlaten
- ↳ Cilinders
- ↳ Carburatie/Inlaat
- ↳ Ontstekingen
- ↳ Krukassen
- ↳ Elektronica
- ↳ Framedelen/Rijwielgedeelte
- ↳ Kappen/plastic
- ↳ Motorblok onderdelen
- ↳ Complete motorblokken
- ↳ Complete brommer
- ↳ Overig
- ↳ Aanbod
- ↳ Regels
- ↳ Uitlaten
- ↳ Cilinders
- ↳ Carburatie/Inlaat
- ↳ Ontstekingen
- ↳ Krukassen
- ↳ Elektronica
- ↳ Framedelen/Rijwielgedeelte
- ↳ Kappen/plastic
- ↳ Complete motorblokken
- ↳ Motorblok onderdelen
- ↳ Opruiming (veel onderdelen)
- ↳ Brommer in onderdelen
- ↳ Complete brommer
- ↳ Overig aanbod
- ↳ Diensten
- ↳ Diensten
- ↳ Diensten Reageer forum
- Overige
- ↳ Café
- ↳ Meetings
- ↳ Nabespreking meetings
- ↳ Use and abuse
- ↳ Contest forum