Het ''algemene'' kleine vragen topic

Hier kun je al je kleine vragen kwijt.
Roelah
Tuner
Berichten: 320
Lid geworden op: zo 09 sep 2012, 23:29
Vervoersmiddel: Derbi senda X-Race '07 (sold)
Derbi senda drd pro 2005 (sold)
Yamaha yzf 250 2009 (sold)
Honda ft500 '83
Locatie: Heeze

Re: Het ''algemene'' kleine vragen topic

Ongelezen bericht door Roelah »

ik heb een probleempje als het blok koud is en ik hem start, en ik de koppeling intrek en vervolgens naar zn 1 te schakelen dan valt hij uit :wall: iemand ervaringen? iets qua koppeling afstellen nieuwe veren/platen ofzo?
Gebruikersavatar
nielstheto
Pro tuner
Berichten: 1330
Lid geworden op: zo 08 apr 2012, 18:04
Vervoersmiddel: Derbi SENDA R X-Treme '02(sold)
Locatie: ergens in gelderland

Re: Het ''algemene'' kleine vragen topic

Ongelezen bericht door nielstheto »

Hoe zit t met je afstelling? En anders een keertje blokolie verversen misschien is de olie zo dik dat hij em tegenhoudt.. met te dikke olie wil hij met koppeling in ook zomaar gaan rijden als je em in de 1 tik.. vooral bij koud weer
Afbeelding
Project Senda R X-Treme '02 (DnC)
Roelah
Tuner
Berichten: 320
Lid geworden op: zo 09 sep 2012, 23:29
Vervoersmiddel: Derbi senda X-Race '07 (sold)
Derbi senda drd pro 2005 (sold)
Yamaha yzf 250 2009 (sold)
Honda ft500 '83
Locatie: Heeze

Re: Het ''algemene'' kleine vragen topic

Ongelezen bericht door Roelah »

derbi-ftw schreef:
kristof schreef:wat is het nut om het antwoord van iemand anders te citeren terwijl je dat ook gemakkelijk kan lezen zonder dat jij het moet citeren, als ik van jou iets lees is het bijna altijd van iemand geciteerd... met andere woorden nutteloos :wall:
Het gaat om de zin: Met je hand je stuur omhoog trekken, om een wheelie te maken, domme belg....
Ik weet niet waar jij anders je stuur mee omhoog probeert te trekken maar ik gebruik gewoon mn handen als het moet, en ps. ik kom gewoon uit nederland dus als je me belachelijk wilt maken check dan op zn minst je informatie.

edit: whoops, my bad
Laatst gewijzigd door Roelah op vr 31 mei 2013, 09:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Joram
Pro tuner
Berichten: 3671
Lid geworden op: do 19 jan 2012, 18:18
Vervoersmiddel: Phantom F12R (verkocht)
DRD EVO (verkocht)
Hyundai Coupé (verkocht)
DRD Black Edition Airsal Xtrem 88cc ( verkocht)
Honda CX500 Cafe Racer(verkocht)
Peugeot 206 2.0 GTI(verkocht)
Subaru Forester 2.5XT (Verkocht)
Locatie: Almelo

Re: Het ''algemene'' kleine vragen topic

Ongelezen bericht door Joram »

Hij bedoelde kristof, niet jou :emo:
spijker95 schreef:Heerlijk strak
:haai:
Gebruikersavatar
Job
Schakelrijder
Berichten: 156
Lid geworden op: ma 25 mar 2013, 15:04
Vervoersmiddel: Derbi DRD Limited Edition
Locatie: Hapert

Re: Het ''algemene'' kleine vragen topic

Ongelezen bericht door Job »

Hoeveel kan ik vragen voor mijn originele usd poten uit een drd ltd 05?
Eén onderpoot is krom.
Dus zonder remmerij, kroonplaten etc. alleen poten
Gebruikersavatar
nielstheto
Pro tuner
Berichten: 1330
Lid geworden op: zo 08 apr 2012, 18:04
Vervoersmiddel: Derbi SENDA R X-Treme '02(sold)
Locatie: ergens in gelderland

Re: Het ''algemene'' kleine vragen topic

Ongelezen bericht door nielstheto »

Als t aan mij zou liggen 5 tientjes vanwege incompleet.. die kromme poot is nutteloos tenzij je ff een nieuwe hebt liggen
Afbeelding
Project Senda R X-Treme '02 (DnC)
ErwinDRD
Beginnende Derbi fan
Berichten: 25
Lid geworden op: wo 06 mar 2013, 20:28
Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD Racing

Re: Het ''algemene'' kleine vragen topic

Ongelezen bericht door ErwinDRD »

Ik wil graag een harder geluidje uit mn drd laten komen
Zou ik ook makkelijk wat demperwol eruit kunnen halen?
Ik heb een standaard uitlaat

Mvg
ArnaudN
Schakelrijder
Berichten: 187
Lid geworden op: za 16 jun 2012, 19:50
Vervoersmiddel: DRD Racing LTD '05
Locatie: Destelbergen (Gent)
Contacteer:

Re: Het ''algemene'' kleine vragen topic

Ongelezen bericht door ArnaudN »

Iemand een borgplaatje voor vtw op overschot voor me?
DaanS
Pro tuner
Berichten: 5110
Lid geworden op: za 17 sep 2011, 20:09
Vervoersmiddel: Derbi DRD Black Edition (Sold)
Sachs SpeedJet R (Sold),
Yamaha Aerox (Sold),
Puch Maxi Sprinter (For Sale),
Yamaha YZ250F 2004 (Sold),
Derbi DRD Racing 2008 (Sold)
Yamaha Aerox 70,
Peugeot 205 CTi,
Derbi DRD Racing 2008 Project 3x
Locatie: Mierlo en Leende, Noord-Brabant

Re: Het ''algemene'' kleine vragen topic

Ongelezen bericht door DaanS »

ErwinDRD schreef:Ik wil graag een harder geluidje uit mn drd laten komen
Zou ik ook makkelijk wat demperwol eruit kunnen halen?
Ik heb een standaard uitlaat

Mvg
Nee.

Zit geen demperwol in.

Ga zonder demper rijden :mrgreen:
Joep schreef:Aaah Daan kijk eens, je bent een held!
Boeki schreef:Kleine Daan is gewoon een mooiboy, dat mag ik wel.
ErwinDRD
Beginnende Derbi fan
Berichten: 25
Lid geworden op: wo 06 mar 2013, 20:28
Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD Racing

Re: Het ''algemene'' kleine vragen topic

Ongelezen bericht door ErwinDRD »

DaanS schreef:
ErwinDRD schreef:Ik wil graag een harder geluidje uit mn drd laten komen
Zou ik ook makkelijk wat demperwol eruit kunnen halen?
Ik heb een standaard uitlaat

Mvg
Nee.

Zit geen demperwol in.

Ga zonder demper rijden :mrgreen:

Denk dat de wouten dat niet zo leuk vinden :D
DaanS
Pro tuner
Berichten: 5110
Lid geworden op: za 17 sep 2011, 20:09
Vervoersmiddel: Derbi DRD Black Edition (Sold)
Sachs SpeedJet R (Sold),
Yamaha Aerox (Sold),
Puch Maxi Sprinter (For Sale),
Yamaha YZ250F 2004 (Sold),
Derbi DRD Racing 2008 (Sold)
Yamaha Aerox 70,
Peugeot 205 CTi,
Derbi DRD Racing 2008 Project 3x
Locatie: Mierlo en Leende, Noord-Brabant

Re: Het ''algemene'' kleine vragen topic

Ongelezen bericht door DaanS »

Jij wilde meer geluid :roll:
Joep schreef:Aaah Daan kijk eens, je bent een held!
Boeki schreef:Kleine Daan is gewoon een mooiboy, dat mag ik wel.
Gebruikersavatar
jony
Pro tuner
Berichten: 2049
Lid geworden op: do 10 feb 2011, 11:09
Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD Evo
Locatie: Bemmel > Gelderland

Re: Het ''algemene'' kleine vragen topic

Ongelezen bericht door jony »

Doe er een Gianlli Conti demper op. Krijg je al beter geluid.
Ik verkoop een aantal spullen, interesse? Kijk hier!
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=6 ... 93#p190793" onclick="window.open(this.href);return false;
JeroenvR
Pro tuner
Berichten: 704
Lid geworden op: vr 24 aug 2012, 15:07
Vervoersmiddel: Rieju RRX (sold)
Rieju SMX (sold)
Vivacity snor (sold)
2x Derbi DRD Racing '08 (sold)
Opel Corsa B (sold)
2x Rieju RS1 (sold)
Rieju MRX (for sale)
Speedfight 2 snor (sold)
Peugeot 207 1.6 vti
Locatie: Mierlo, Noord Brabant

Re: Het ''algemene'' kleine vragen topic

Ongelezen bericht door JeroenvR »

Roelah schreef:ik heb een probleempje als het blok koud is en ik hem start, en ik de koppeling intrek en vervolgens naar zn 1 te schakelen dan valt hij uit :wall: iemand ervaringen? iets qua koppeling afstellen nieuwe veren/platen ofzo?
Je hebt toch geen lopende brommer?
"The ark was built by amateurs, but professionals built the Titanic"
Gebruikersavatar
nielstheto
Pro tuner
Berichten: 1330
Lid geworden op: zo 08 apr 2012, 18:04
Vervoersmiddel: Derbi SENDA R X-Treme '02(sold)
Locatie: ergens in gelderland

Re: Het ''algemene'' kleine vragen topic

Ongelezen bericht door nielstheto »

Iemand met een achterrem AJP Van een GPR uit 2004? Is met vaste adapter
Alvast bedankt
Afbeelding
Project Senda R X-Treme '02 (DnC)
stef
Tuner
Berichten: 413
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 11:22
Vervoersmiddel: Derbi Senda X-treme
Quad Polaris 110cc

Re: Het ''algemene'' kleine vragen topic

Ongelezen bericht door stef »

Weet iemand waar dat je zo een rubbertje kan kopen voor op je kickstart? En voor op je schakelpedaal?
Derbi Senda X-treme 2008 blauw :D
Afbeelding

Drd vsb gezocht (zwart/blauw)
Gebruikersavatar
nielstheto
Pro tuner
Berichten: 1330
Lid geworden op: zo 08 apr 2012, 18:04
Vervoersmiddel: Derbi SENDA R X-Treme '02(sold)
Locatie: ergens in gelderland

Re: Het ''algemene'' kleine vragen topic

Ongelezen bericht door nielstheto »

Lokale bromboer denk ik anders zelf ik voor verzinnen :happy:
Afbeelding
Project Senda R X-Treme '02 (DnC)
MikeDRD03
Pro tuner
Berichten: 595
Lid geworden op: di 23 okt 2012, 00:34
Vervoersmiddel: Suzuki ltr 450 (sold)
Suzuki 85 (sold)
Ktm 125sx (sold)
Aprillia sr ( sold )
Tomos
Derbi drd 2003
Derbi drd pro
Locatie: hellevoetsluis

Re: Het ''algemene'' kleine vragen topic

Ongelezen bericht door MikeDRD03 »

weet iemand waar ik een scr corse handmade kan kopen.

niet de chrome en ook niet die blanke
maar deze met al die lasnaden
Afbeelding
dit is niet de racingline maar een gewoone hm :happy:
ik zie e alleen staan voor beta,sherco,rijeu,enz maar niet voor derbi
weet iemand het
vincent97 schreef:metrakit pro race limited edition, staat ook nog op , only for competition use
DaanS
Pro tuner
Berichten: 5110
Lid geworden op: za 17 sep 2011, 20:09
Vervoersmiddel: Derbi DRD Black Edition (Sold)
Sachs SpeedJet R (Sold),
Yamaha Aerox (Sold),
Puch Maxi Sprinter (For Sale),
Yamaha YZ250F 2004 (Sold),
Derbi DRD Racing 2008 (Sold)
Yamaha Aerox 70,
Peugeot 205 CTi,
Derbi DRD Racing 2008 Project 3x
Locatie: Mierlo en Leende, Noord-Brabant

Re: Het ''algemene'' kleine vragen topic

Ongelezen bericht door DaanS »

Is niet meer te koop.

Dat is het oude type
Joep schreef:Aaah Daan kijk eens, je bent een held!
Boeki schreef:Kleine Daan is gewoon een mooiboy, dat mag ik wel.
MikeDRD03
Pro tuner
Berichten: 595
Lid geworden op: di 23 okt 2012, 00:34
Vervoersmiddel: Suzuki ltr 450 (sold)
Suzuki 85 (sold)
Ktm 125sx (sold)
Aprillia sr ( sold )
Tomos
Derbi drd 2003
Derbi drd pro
Locatie: hellevoetsluis

Re: Het ''algemene'' kleine vragen topic

Ongelezen bericht door MikeDRD03 »

das klote

ik vond dat wel de mooiste uit de categorie.
is die echt nergens meer te koop en zou ik hem niet van een sherco, rijeu, beta ps kunnen maken.
want die zag ik wel staan op dam-sport
anders dan word het gewoon de chrome.

en loopt de uitlaat goed op airsal 70 en op 80 mhr / 80 mhr replica
vincent97 schreef:metrakit pro race limited edition, staat ook nog op , only for competition use
DaanS
Pro tuner
Berichten: 5110
Lid geworden op: za 17 sep 2011, 20:09
Vervoersmiddel: Derbi DRD Black Edition (Sold)
Sachs SpeedJet R (Sold),
Yamaha Aerox (Sold),
Puch Maxi Sprinter (For Sale),
Yamaha YZ250F 2004 (Sold),
Derbi DRD Racing 2008 (Sold)
Yamaha Aerox 70,
Peugeot 205 CTi,
Derbi DRD Racing 2008 Project 3x
Locatie: Mierlo en Leende, Noord-Brabant

Re: Het ''algemene'' kleine vragen topic

Ongelezen bericht door DaanS »

Is meer een 50 cc uitlaat eigenlijk.

Neem een ProRace
Joep schreef:Aaah Daan kijk eens, je bent een held!
Boeki schreef:Kleine Daan is gewoon een mooiboy, dat mag ik wel.
Plaats reactie