Het ''algemene'' kleine vragen topic

Hier kun je al je kleine vragen kwijt.
DerbiFanaatje
Schakelrijder
Berichten: 185
Lid geworden op: di 28 jan 2014, 17:43
Vervoersmiddel: Derbi Senda

Re: Het ''algemene'' kleine vragen topic

Ongelezen bericht door DerbiFanaatje »

Nooit!!!! verschillenden koelvloeistoffen gaan mixen.

Leeg laten lopen en compleet nieuwe kvs erin, of kijken wat voor kvs erin zit en dat erbij doet.
aaront
Beginnende Derbi fan
Berichten: 22
Lid geworden op: za 16 nov 2013, 11:59
Vervoersmiddel: derbi senda sm-xtreme
Locatie: oud alblas

Re: Het ''algemene'' kleine vragen topic

Ongelezen bericht door aaront »

past deze uitlaat wel degelijk op senda? staat er wel bij maar heb toch twijfels. http://www.marktplaats.nl/a/fietsen-en- ... ousPage=lr" onclick="window.open(this.href);return false; Hij heb hem zelf op een gilera gehad volgens mij
Xtreme06
Pro tuner
Berichten: 1282
Lid geworden op: ma 06 mei 2013, 18:51

Re: Het ''algemene'' kleine vragen topic

Ongelezen bericht door Xtreme06 »

Hij heeft een aansluiting voor AM6,de framebevestiging is anders net zoals de tailpipe...
Is geen Derbi uitlaat ;)
aaront
Beginnende Derbi fan
Berichten: 22
Lid geworden op: za 16 nov 2013, 11:59
Vervoersmiddel: derbi senda sm-xtreme
Locatie: oud alblas

Re: Het ''algemene'' kleine vragen topic

Ongelezen bericht door aaront »

Xtreme06 schreef:Hij heeft een aansluiting voor AM6,de framebevestiging is anders net zoals de tailpipe...
Is geen Derbi uitlaat ;)
Okee bedankt voor je reactie :thumbup:
MikeR
Pro tuner
Berichten: 768
Lid geworden op: ma 22 jul 2013, 13:28
Vervoersmiddel: XRace SM 07
DRD Limited 07 Pata Negra project
Locatie: Barneveld

Re: Het ''algemene'' kleine vragen topic

Ongelezen bericht door MikeR »

Ik zoek demperwol voor een voca racing demper, maar ik kan niet echt iets vinden..
Het moet niet van dat demperwol zijn wat je eromheen kan rollen volgens mij :think:
Gestopt met Zandstralen :haai:

Afbeelding
Joram
Pro tuner
Berichten: 3671
Lid geworden op: do 19 jan 2012, 18:18
Vervoersmiddel: Phantom F12R (verkocht)
DRD EVO (verkocht)
Hyundai Coupé (verkocht)
DRD Black Edition Airsal Xtrem 88cc ( verkocht)
Honda CX500 Cafe Racer(verkocht)
Peugeot 206 2.0 GTI(verkocht)
Subaru Forester 2.5XT (Verkocht)
Locatie: Almelo

Re: Het ''algemene'' kleine vragen topic

Ongelezen bericht door Joram »

Kan ook prima.
spijker95 schreef:Heerlijk strak
:haai:
OvO
Derbi fan
Berichten: 77
Lid geworden op: wo 29 jan 2014, 12:14
Vervoersmiddel: Derbi senda DRD SM Racing 2009 #85 ROOD

Re: Het ''algemene'' kleine vragen topic

Ongelezen bericht door OvO »

Afbeelding

(foto is alleen voor het voorbeeld)
maar mijn vraag was hoe heet het ijzer stuk met die gaatjes dat voor de uitlaat zit?
Derbi Senda it is...
DerbiFanaatje
Schakelrijder
Berichten: 185
Lid geworden op: di 28 jan 2014, 17:43
Vervoersmiddel: Derbi Senda

Re: Het ''algemene'' kleine vragen topic

Ongelezen bericht door DerbiFanaatje »

La hitteschild
Gebruikersavatar
mathijsb
Tuner
Berichten: 385
Lid geworden op: do 30 aug 2012, 10:36
Vervoersmiddel: Puch maxi S, Derbi senda R xtreme 2007
Locatie: diepenheim

Re: Het ''algemene'' kleine vragen topic

Ongelezen bericht door mathijsb »

iemand bekend met de kwaliteit stationair sproeiers van het merk Naraku? voor een Keihin carb
beetje vergelijkbaar met de stage6 sproeiers?
blackidentity schreef:Brb, ff bier halen.
Gebruikersavatar
kristof
Pro tuner
Berichten: 749
Lid geworden op: za 14 jul 2012, 20:02
Vervoersmiddel: derbi senda sdr 2002
Locatie: bornem, belgie

Re: Het ''algemene'' kleine vragen topic

Ongelezen bericht door kristof »

hallo,
iemand die weet welk type blok dit is? verkoper zegt dat het een 125 is maar weet er voor de rest niet echt iets van
het komt vanonder het frame op de foto
kan het blok + kabelboom kopen voor 100euro zonder het kader, doen of niet?
sorry van de slechte kwaliteit foto's kan er ook niet aan doen :wall:
bedankt.
Afbeelding
Afbeelding
JeroenvR schreef:
Ronnie1997 schreef:heb wel Tune R luchtfilter te koop :D
Zitten daar ook gaten in? :dry:
Gebruikersavatar
rocherbmx
Tuner
Berichten: 472
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 08:37
Vervoersmiddel: derbi drd racing 2009
rad style oma fiets
Locatie: Emmeloord

Re: Het ''algemene'' kleine vragen topic

Ongelezen bericht door rocherbmx »

even een vraagje, mijn brommer start pas na minimaal 30 keer kicken, en als ik hem wil aanlopen moet ik ook minstens 75 (lengte van mijn straat) meter rennen voordat hij eindelijk eens loopt, weet iemand hoe ik dit probleem op kan lossen heb zelf geen idee meer wat het kan zijn.
midje
Joram
Pro tuner
Berichten: 3671
Lid geworden op: do 19 jan 2012, 18:18
Vervoersmiddel: Phantom F12R (verkocht)
DRD EVO (verkocht)
Hyundai Coupé (verkocht)
DRD Black Edition Airsal Xtrem 88cc ( verkocht)
Honda CX500 Cafe Racer(verkocht)
Peugeot 206 2.0 GTI(verkocht)
Subaru Forester 2.5XT (Verkocht)
Locatie: Almelo

Re: Het ''algemene'' kleine vragen topic

Ongelezen bericht door Joram »

Carburateur al schoongemaakt?

Bougie goed?
spijker95 schreef:Heerlijk strak
:haai:
gprrijder
Pro tuner
Berichten: 701
Lid geworden op: do 03 jan 2013, 21:37
Vervoersmiddel: derbi gpr racing 2009
Cagiva mito evo 125
Derbi drd racing
Derbi senda sm xtreme
Derbi Senda 2003 (SOLD)
Aixam 400 luxe
solex 3800
Kawasaki KDX 125 A
spartamet (sold)
de fiets!!!
Locatie: lelystad

Re: Het ''algemene'' kleine vragen topic

Ongelezen bericht door gprrijder »

kristof schreef:hallo,
iemand die weet welk type blok dit is? verkoper zegt dat het een 125 is maar weet er voor de rest niet echt iets van
het komt vanonder het frame op de foto
kan het blok + kabelboom kopen voor 100euro zonder het kader, doen of niet?
sorry van de slechte kwaliteit foto's kan er ook niet aan doen :wall:
bedankt.
Afbeelding
Afbeelding
blok is aprillia als jij zegt 125 dan is het denk ik van een rs 125 2t
Het kader/frame lijkt verdacht veel op dat van mijn kawasaki kx 125 :think:
GARAGE OPRUIMING http://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=61&t=14356" onclick="window.open(this.href);return false;
Afbeelding
Gebruikersavatar
rocherbmx
Tuner
Berichten: 472
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 08:37
Vervoersmiddel: derbi drd racing 2009
rad style oma fiets
Locatie: Emmeloord

Re: Het ''algemene'' kleine vragen topic

Ongelezen bericht door rocherbmx »

@joram heb ook al een nieuwe bougie erin gezet dus daar licht het niet aan, de caburateur heb ik laatst nog los gehaald om sproeier te wisselen en was niet echt vies van binnen, of moet ik hem gewoon ees even helemaal uitelkaar halen en in de was/benzine schoonmaken?
midje
Joram
Pro tuner
Berichten: 3671
Lid geworden op: do 19 jan 2012, 18:18
Vervoersmiddel: Phantom F12R (verkocht)
DRD EVO (verkocht)
Hyundai Coupé (verkocht)
DRD Black Edition Airsal Xtrem 88cc ( verkocht)
Honda CX500 Cafe Racer(verkocht)
Peugeot 206 2.0 GTI(verkocht)
Subaru Forester 2.5XT (Verkocht)
Locatie: Almelo

Re: Het ''algemene'' kleine vragen topic

Ongelezen bericht door Joram »

Ja, kan klein vuiltje in een kanaal zitten die voor problemen zorgt.
spijker95 schreef:Heerlijk strak
:haai:
Gebruikersavatar
rocherbmx
Tuner
Berichten: 472
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 08:37
Vervoersmiddel: derbi drd racing 2009
rad style oma fiets
Locatie: Emmeloord

Re: Het ''algemene'' kleine vragen topic

Ongelezen bericht door rocherbmx »

Oké ga ik dat maar eens even doen
midje
MikeR
Pro tuner
Berichten: 768
Lid geworden op: ma 22 jul 2013, 13:28
Vervoersmiddel: XRace SM 07
DRD Limited 07 Pata Negra project
Locatie: Barneveld

Re: Het ''algemene'' kleine vragen topic

Ongelezen bericht door MikeR »

Kun je je radiateur dicht solderen? er zit een kleine lek..
Dit is natuurlijk als tijdelijke oplossing bedoelt
Gestopt met Zandstralen :haai:

Afbeelding
DaanS
Pro tuner
Berichten: 5110
Lid geworden op: za 17 sep 2011, 20:09
Vervoersmiddel: Derbi DRD Black Edition (Sold)
Sachs SpeedJet R (Sold),
Yamaha Aerox (Sold),
Puch Maxi Sprinter (For Sale),
Yamaha YZ250F 2004 (Sold),
Derbi DRD Racing 2008 (Sold)
Yamaha Aerox 70,
Peugeot 205 CTi,
Derbi DRD Racing 2008 Project 3x
Locatie: Mierlo en Leende, Noord-Brabant

Re: Het ''algemene'' kleine vragen topic

Ongelezen bericht door DaanS »

Ja dat kan
Joep schreef:Aaah Daan kijk eens, je bent een held!
Boeki schreef:Kleine Daan is gewoon een mooiboy, dat mag ik wel.
airsal0113
Derbi fan
Berichten: 97
Lid geworden op: di 24 sep 2013, 19:57
Vervoersmiddel: Seat ibiza 1.2 TSI 2014
Derbi DRD Racing 2009,
Yamaha Aerox 2007

Re: Het ''algemene'' kleine vragen topic

Ongelezen bericht door airsal0113 »

ben me kappen aan het spuiten met blanke lak (waren erg dof)

maar nu heb ik alleen het achterkapje gedaan omdat ik niet wist hoe het met de stickers zat.

achter kappen komen nieuwe stickers op dus moet ik voordat ik de nieuwe sticker erop doe blanke lak spuiten of erna (erna lijkt me niet maar vraag maar even voor de zekerheid)

op me voor kappen en koplamp kapje komen geen nieuwe sticker als ik deze toch spuit met blanke lak kan ik dan over de stickers heen of moet ik deze afplakken?

alvast bedantk! :thumbup:
Don't dream your live, but live your live!
Joram
Pro tuner
Berichten: 3671
Lid geworden op: do 19 jan 2012, 18:18
Vervoersmiddel: Phantom F12R (verkocht)
DRD EVO (verkocht)
Hyundai Coupé (verkocht)
DRD Black Edition Airsal Xtrem 88cc ( verkocht)
Honda CX500 Cafe Racer(verkocht)
Peugeot 206 2.0 GTI(verkocht)
Subaru Forester 2.5XT (Verkocht)
Locatie: Almelo

Re: Het ''algemene'' kleine vragen topic

Ongelezen bericht door Joram »

Over de stickers heen.
spijker95 schreef:Heerlijk strak
:haai:
Plaats reactie