Het ''algemene'' kleine vragen topic

Hier kun je al je kleine vragen kwijt.
Gebruikersavatar
derbi-ftw
Pro tuner
Berichten: 6873
Lid geworden op: zo 02 dec 2012, 12:57
Vervoersmiddel: Derbi Senda SM 2005 80cc
Derbi Senda R-Xtreme 2005 50cc
Derbi Senda Black Edition 80cc
Derbi Senda X-Treme 50cc
Locatie: Drenthe

Re: Het ''algemene'' kleine vragen topic

Ongelezen bericht door derbi-ftw »

Voor alle Derbi Senda's/GPR zijn zeker genoeg onderdelen te vinden.

een Derbi die net is geïmporteerd naar NL zal ongeveer 55-60 lopen, met alle begrenzers eruit kun je wel tegen de 75 lopen.
www.derbipartsshop.nl Onderdelen voor jouw Derbi, Aprilia, Gilera of Piaggio www.derbipartsshop.nl
Alfred
Tuner
Berichten: 396
Lid geworden op: ma 01 jul 2013, 13:46
Vervoersmiddel: DRD Racing #85
Locatie: Gelderland

Re: Het ''algemene'' kleine vragen topic

Ongelezen bericht door Alfred »

Oke Bedankt voor de snelle reactie ik zou mijn derbi ongeveer 80-85km/u willen laten lopen maar ik wil hem wel een stuk sneller laten optrekken wat zou je hier voor ongeveer nodig hebben en wat zou mij dat kosten?
Derbi DRD Racing #85
Gebruikersavatar
derbi-ftw
Pro tuner
Berichten: 6873
Lid geworden op: zo 02 dec 2012, 12:57
Vervoersmiddel: Derbi Senda SM 2005 80cc
Derbi Senda R-Xtreme 2005 50cc
Derbi Senda Black Edition 80cc
Derbi Senda X-Treme 50cc
Locatie: Drenthe

Re: Het ''algemene'' kleine vragen topic

Ongelezen bericht door derbi-ftw »

Kleiner voor tandwiel + andere cilinder OF andere uitlaat.
www.derbipartsshop.nl Onderdelen voor jouw Derbi, Aprilia, Gilera of Piaggio www.derbipartsshop.nl
Alfred
Tuner
Berichten: 396
Lid geworden op: ma 01 jul 2013, 13:46
Vervoersmiddel: DRD Racing #85
Locatie: Gelderland

Re: Het ''algemene'' kleine vragen topic

Ongelezen bericht door Alfred »

Wat is het verschil als ik een andere cilinder er op zet of een uitlaat ? Als ik voor een uitlaat zou gaan wat zo jij dat adviseren? een uitlaat met hoge rpm powerband of lagere powerband ?
Derbi DRD Racing #85
Gebruikersavatar
derbi-ftw
Pro tuner
Berichten: 6873
Lid geworden op: zo 02 dec 2012, 12:57
Vervoersmiddel: Derbi Senda SM 2005 80cc
Derbi Senda R-Xtreme 2005 50cc
Derbi Senda Black Edition 80cc
Derbi Senda X-Treme 50cc
Locatie: Drenthe

Re: Het ''algemene'' kleine vragen topic

Ongelezen bericht door derbi-ftw »

Als je nog een originele cilinder hebt zo ik je een Laagtoerige uitlaat aanbevelen (met lage rpm powerband dus)
www.derbipartsshop.nl Onderdelen voor jouw Derbi, Aprilia, Gilera of Piaggio www.derbipartsshop.nl
Alfred
Tuner
Berichten: 396
Lid geworden op: ma 01 jul 2013, 13:46
Vervoersmiddel: DRD Racing #85
Locatie: Gelderland

Re: Het ''algemene'' kleine vragen topic

Ongelezen bericht door Alfred »

Oke bedankt
Derbi DRD Racing #85
Alfred
Tuner
Berichten: 396
Lid geworden op: ma 01 jul 2013, 13:46
Vervoersmiddel: DRD Racing #85
Locatie: Gelderland

Re: Het ''algemene'' kleine vragen topic

Ongelezen bericht door Alfred »

Welke Laagtoerige uitlaten zijn het beste ? Ik heb er al wel een paar gezien maar ik weet niet wat goed is en wat niet
Derbi DRD Racing #85
WkpMichiel
Schakelrijder
Berichten: 119
Lid geworden op: ma 15 apr 2013, 19:33
Vervoersmiddel: Derbi Senda Drd Evo 50sm

Re: Het ''algemene'' kleine vragen topic

Ongelezen bericht door WkpMichiel »

http://www.josdijkman.nl/shop/index.php ... uctId=5801" onclick="window.open(this.href);return false;

Past dit complete setje gewoon op de drd evo? Of alleen de voorbocht?
WkpMichiel schreef:
pannekoekenbakker schreef:Als je echt minder geluid wilt moet je je uitlaatbocht vol meuken met iets als staalwol.
:emo:
Joram
Pro tuner
Berichten: 3671
Lid geworden op: do 19 jan 2012, 18:18
Vervoersmiddel: Phantom F12R (verkocht)
DRD EVO (verkocht)
Hyundai Coupé (verkocht)
DRD Black Edition Airsal Xtrem 88cc ( verkocht)
Honda CX500 Cafe Racer(verkocht)
Peugeot 206 2.0 GTI(verkocht)
Subaru Forester 2.5XT (Verkocht)
Locatie: Almelo

Re: Het ''algemene'' kleine vragen topic

Ongelezen bericht door Joram »

Past!
spijker95 schreef:Heerlijk strak
:haai:
WkpMichiel
Schakelrijder
Berichten: 119
Lid geworden op: ma 15 apr 2013, 19:33
Vervoersmiddel: Derbi Senda Drd Evo 50sm

Re: Het ''algemene'' kleine vragen topic

Ongelezen bericht door WkpMichiel »

Alfred schreef:Welke Laagtoerige uitlaten zijn het beste ? Ik heb er al wel een paar gezien maar ik weet niet wat goed is en wat niet
Leovince V6 is een mooie laagtoerige uitlaat, MK thrower is middel/hoog
WkpMichiel schreef:
pannekoekenbakker schreef:Als je echt minder geluid wilt moet je je uitlaatbocht vol meuken met iets als staalwol.
:emo:
Develop
Beginnende Derbi fan
Berichten: 47
Lid geworden op: do 31 jan 2013, 18:53
Vervoersmiddel: Derbi GPR Nude
Locatie: Loenen
Contacteer:

Re: Het ''algemene'' kleine vragen topic

Ongelezen bericht door Develop »

Ik ben op zoek naar de standaard cilinder set voor m/n nude uit 2007. Maar kan hem nergens vinden.. (als iemand een link weet waar ik hem kan bestellen voor een leuk prijsje :dry: ). Wat zou een goed alternatief zijn?(dacht zelf aan de 50cc airsal??) Alles is verder orgineel en onbegrenst en wil rond de 75 -85km/h gaan
Alvast bedankt!
Gebruikersavatar
Rikk-
Tuner
Berichten: 383
Lid geworden op: zo 03 feb 2013, 10:32
Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD 85 2011 (verkocht), Husqvarna SM 125 2007 (verkocht)

Re: Het ''algemene'' kleine vragen topic

Ongelezen bericht door Rikk- »

Kunnen er voorvork beschermers op mijn kayaba voorvork? Zoja welke en zoniet kan ik die dan pas maken :?:
Afbeelding
Gebruikersavatar
nielstheto
Pro tuner
Berichten: 1330
Lid geworden op: zo 08 apr 2012, 18:04
Vervoersmiddel: Derbi SENDA R X-Treme '02(sold)
Locatie: ergens in gelderland

Re: Het ''algemene'' kleine vragen topic

Ongelezen bericht door nielstheto »

Develop schreef:Ik ben op zoek naar de standaard cilinder set voor m/n nude uit 2007. Maar kan hem nergens vinden.. (als iemand een link weet waar ik hem kan bestellen voor een leuk prijsje :dry: ). Wat zou een goed alternatief zijn?(dacht zelf aan de 50cc airsal??) Alles is verder orgineel en onbegrenst en wil rond de 75 -85km/h gaan
Alvast bedankt!
een airsal 50 is een leuke vervangingscilinder of anders een DR is iets slijtvaster ;)
Afbeelding
Project Senda R X-Treme '02 (DnC)
DaanS
Pro tuner
Berichten: 5110
Lid geworden op: za 17 sep 2011, 20:09
Vervoersmiddel: Derbi DRD Black Edition (Sold)
Sachs SpeedJet R (Sold),
Yamaha Aerox (Sold),
Puch Maxi Sprinter (For Sale),
Yamaha YZ250F 2004 (Sold),
Derbi DRD Racing 2008 (Sold)
Yamaha Aerox 70,
Peugeot 205 CTi,
Derbi DRD Racing 2008 Project 3x
Locatie: Mierlo en Leende, Noord-Brabant

Re: Het ''algemene'' kleine vragen topic

Ongelezen bericht door DaanS »

Rikk- schreef:Kunnen er voorvork beschermers op mijn kayaba voorvork? Zoja welke en zoniet kan ik die dan pas maken :?:
Nee.

Ja zou kunnen, maar zou er belachelijk dom uitzien omdat het sowieso geen nut heeft en er heel raar uit ziet.
Joep schreef:Aaah Daan kijk eens, je bent een held!
Boeki schreef:Kleine Daan is gewoon een mooiboy, dat mag ik wel.
Gebruikersavatar
nielstheto
Pro tuner
Berichten: 1330
Lid geworden op: zo 08 apr 2012, 18:04
Vervoersmiddel: Derbi SENDA R X-Treme '02(sold)
Locatie: ergens in gelderland

Re: Het ''algemene'' kleine vragen topic

Ongelezen bericht door nielstheto »

als het geen upsidedown vorken zijn moet je er niet aan beginnen ziet er belachelijk uit ...
Afbeelding
Project Senda R X-Treme '02 (DnC)
debeste95
Pro tuner
Berichten: 511
Lid geworden op: zo 19 mei 2013, 17:01
Vervoersmiddel: Derbi Senda X-Race 2006

Re: Het ''algemene'' kleine vragen topic

Ongelezen bericht door debeste95 »

Krijg je net zo'n 'grote-voeten-dunne-spillebeentjes'-effect, niet doen dus zonder USD :emo:
Timmerman101
Pro tuner
Berichten: 1363
Lid geworden op: di 03 apr 2012, 10:22
Vervoersmiddel: Bmw 320i Coupe
Locatie: Beesd

Re: Het ''algemene'' kleine vragen topic

Ongelezen bericht door Timmerman101 »

ohw jahh :eh: zo'n effect ja
rocherbmx schreef:misschien is snelgas ook nog een optie, reageert ie feller op t gas
Afbeelding
debeste95
Pro tuner
Berichten: 511
Lid geworden op: zo 19 mei 2013, 17:01
Vervoersmiddel: Derbi Senda X-Race 2006

Re: Het ''algemene'' kleine vragen topic

Ongelezen bericht door debeste95 »

Timmerman101 schreef:ohw jahh :eh: zo'n effect ja
Je weet wel, zo'n dikke onderkant en dan van die dunne pootjes erbovenuit. Weetje, laat ook maar. :emo:
DaanS
Pro tuner
Berichten: 5110
Lid geworden op: za 17 sep 2011, 20:09
Vervoersmiddel: Derbi DRD Black Edition (Sold)
Sachs SpeedJet R (Sold),
Yamaha Aerox (Sold),
Puch Maxi Sprinter (For Sale),
Yamaha YZ250F 2004 (Sold),
Derbi DRD Racing 2008 (Sold)
Yamaha Aerox 70,
Peugeot 205 CTi,
Derbi DRD Racing 2008 Project 3x
Locatie: Mierlo en Leende, Noord-Brabant

Re: Het ''algemene'' kleine vragen topic

Ongelezen bericht door DaanS »

Soort van Everyday is Underbody day
Joep schreef:Aaah Daan kijk eens, je bent een held!
Boeki schreef:Kleine Daan is gewoon een mooiboy, dat mag ik wel.
debeste95
Pro tuner
Berichten: 511
Lid geworden op: zo 19 mei 2013, 17:01
Vervoersmiddel: Derbi Senda X-Race 2006

Re: Het ''algemene'' kleine vragen topic

Ongelezen bericht door debeste95 »

Afbeelding
Dit, maar dan USD :emo:
Plaats reactie