HEELLPP!!!!!!!!!!
Geplaatst: zo 27 jul 2014, 12:00
hallo, wou net mijn band achter vervangen en wou me kettingspanners losdraaien is er een inbusje rond hoe moet ik deze nou los krijgen?
De Derbi fan site
https://derbi-forum.daanrosbergen.nl/
https://derbi-forum.daanrosbergen.nl/viewtopic.php?f=3&t=16665