Beste uitlaat voor prop

Ben je je Derbi aan het opvoeren maar wil het niet lukken? Stel dan hier je vragen.
Gebruikersavatar
Jolt
Pro tuner
Berichten: 853
Lid geworden op: zo 01 dec 2013, 13:54
Vervoersmiddel: KTM EXC 525
VW Golf MK4

ex-Derbi Senda SDR 2004
ex- Yamaha YZ 80 1999
ex- Tomos a35
ex- Tomos a35 limited
ex- Tomo a35B
ex- Polo 6N 1400
Locatie: Nijemirdum

Re: Beste uitlaat voor prop

Ongelezen bericht door Jolt »

zelf proberen af te stellen.
je kan het beste een orginele pijp halen of een nog begrenste v6, en elke uitlaat loopt kut met een begrenzing er in. zelf prop er in pompen heeft veel kans dat je hem nooit mooi aan het lopen krijgt.
D25 schreef:jolt is DE tomos ambassadeur van dit forum hij zou u verder brengen in deze kwestie
kevrie schreef:me voorspatbord was inderdaad aardig scheef en kon wel een viagra gebruiken ja :emo:
Plaats reactie