zelf proberen af te stellen.
je kan het beste een orginele pijp halen of een nog begrenste v6, en elke uitlaat loopt kut met een begrenzing er in. zelf prop er in pompen heeft veel kans dat je hem nooit mooi aan het lopen krijgt.
Beste uitlaat voor prop
- Jolt
- Pro tuner
- Berichten: 853
- Lid geworden op: zo 01 dec 2013, 13:54
- Vervoersmiddel: KTM EXC 525
VW Golf MK4
ex-Derbi Senda SDR 2004
ex- Yamaha YZ 80 1999
ex- Tomos a35
ex- Tomos a35 limited
ex- Tomo a35B
ex- Polo 6N 1400 - Gallery: Yamaha YZ 80: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=32&t=14979
- Locatie: Nijemirdum
Re: Beste uitlaat voor prop
D25 schreef:jolt is DE tomos ambassadeur van dit forum hij zou u verder brengen in deze kwestie
kevrie schreef:me voorspatbord was inderdaad aardig scheef en kon wel een viagra gebruiken ja