uitlaat 80cc
Geplaatst: za 14 dec 2013, 19:48
Is er een bovenlangse uitlaat voor 80CC AM6? Waarom bovenlangs? Omdat het een crossbrommer wordt, en ik ben bang dat ik dan een onderlangse uitlaat gelijk naar de klote rij. 
De Derbi fan site
https://derbi-forum.daanrosbergen.nl/
https://derbi-forum.daanrosbergen.nl/viewtopic.php?f=4&t=14152