welke bougie ivm hitte graad
Geplaatst: di 25 mar 2014, 08:38
welke bougie moet je gebruiken ,voor een snelle setup. ivm de hitte die vrij komt.
De Derbi fan site
https://derbi-forum.daanrosbergen.nl/
https://derbi-forum.daanrosbergen.nl/viewtopic.php?f=4&t=15342