70cc onsteking opnieuw afstellen?
Geplaatst: wo 14 jan 2015, 15:50
ik heb vandaag mijn cilinder vervangen door een 70cc airsal moet ik mijn artek onsteking nu ook opnieuw afstellen?
De Derbi fan site
https://derbi-forum.daanrosbergen.nl/
https://derbi-forum.daanrosbergen.nl/viewtopic.php?f=4&t=17807