motorhispania ryz
Geplaatst: zo 08 feb 2015, 21:13
hallo ik zou graag mijn motorhispania ryz willen opvoeren maar ik vind de begrenzers niet kan er iemand helpen
De Derbi fan site
https://derbi-forum.daanrosbergen.nl/
https://derbi-forum.daanrosbergen.nl/viewtopic.php?f=4&t=17962
oke en waar juist bij de luchtfilter en de barbu en wat is een cdi ja ik ken ni veel van brommersderbi-ftw schreef:Misschien even kijken aan het begin van je uitlaat.
Bij het luchtfilter en carburateur.
En is een Motorhispania RYZ standaard ook begrenst bij de cdi?