Re: Originele uitlaat (ook te ruil tegen Conti)
Geplaatst: wo 01 apr 2015, 17:34
waar rij je nu mee dan eber ?
De Derbi fan site
https://derbi-forum.daanrosbergen.nl/
https://derbi-forum.daanrosbergen.nl/viewtopic.php?f=41&t=18340
Rustig aan maarebervanroij schreef:MK Thrower, maar als ik nu gepakt word krijg ik een WOK, en ik heb geen zin in dat gedoe. Ook zitten mijn ouders er de heletijd over te zeuren
Edit: En de politie hier weet dat mijn Derbi te hard loopt, kwam ze laatst tegen toen ik 80 reed, maar ik was al weg voordat ze konden omdraaien. Dus het is gewoon een kwestie van tijd