Pagina 1 van 1

Re: Originele uitlaat (ook te ruil tegen Conti)

Geplaatst: wo 01 apr 2015, 17:34
door Derbi-DRD-Oss
waar rij je nu mee dan eber ?

Re: Originele uitlaat (ook te ruil tegen Conti)

Geplaatst: za 04 apr 2015, 11:56
door Xtreme-R
ebervanroij schreef:MK Thrower, maar als ik nu gepakt word krijg ik een WOK, en ik heb geen zin in dat gedoe. Ook zitten mijn ouders er de heletijd over te zeuren :emo:

Edit: En de politie hier weet dat mijn Derbi te hard loopt, kwam ze laatst tegen toen ik 80 reed, maar ik was al weg voordat ze konden omdraaien. Dus het is gewoon een kwestie van tijd
Rustig aan maar ;) Komt allemaal goed.

Re: Originele uitlaat (ook te ruil tegen Conti)

Geplaatst: wo 22 apr 2015, 22:54
door kevinbob
PB