Re: Metrakit SP Series Scooter uitlaat!
Geplaatst: di 24 sep 2013, 22:25
Vertel er ook even bij voor welk type blok het is
De Derbi fan site
https://derbi-forum.daanrosbergen.nl/
https://derbi-forum.daanrosbergen.nl/viewtopic.php?f=52&t=13244