2007 Xtreme Senda

Brommer in onderdelen
DERBI JOEY
Tuner
Berichten: 339
Lid geworden op: vr 15 jun 2012, 02:09
Vervoersmiddel: Derbi Senda X-treme SM 07
Locatie: Noord-Holland

Re: 2007 Xtreme Senda

Ongelezen bericht door DERBI JOEY »

yordy schreef:wat wil je voor de band +velg en rem gedoe er op
Heb je whatsapp?
Sms'en mag ook

0622037823

Schijf heb ik 37 euro voor betaald,
Band is bijna nieuw heb ik 55 euro voor neergelegd
Voor 50 mag je hem hebben, wil je remklauw en alles op druk er bij kost het je 70 euro.
Limburger schreef:nog 1 week wachten. Dan eindelijk ook me ktm butplug
DERBI JOEY
Tuner
Berichten: 339
Lid geworden op: vr 15 jun 2012, 02:09
Vervoersmiddel: Derbi Senda X-treme SM 07
Locatie: Noord-Holland

Re: 2007 Xtreme Senda

Ongelezen bericht door DERBI JOEY »

JridesDerbiW schreef:Heb je het kentekenplaat houdertje en achterlicht nog? Hoeveel wil je er voor hebben?
Die zien al verkocht, sorry!
Limburger schreef:nog 1 week wachten. Dan eindelijk ook me ktm butplug
Plaats reactie