Het ''algemene'' kleine vragen topic

Hier kun je al je kleine vragen kwijt.
Blokje
Tuner
Berichten: 301
Lid geworden op: do 09 jan 2014, 15:53
Vervoersmiddel: Aerox
Derbi DRD Pro
Locatie: Amsterdam

Re: Het ''algemene'' kleine vragen topic

Ongelezen bericht door Blokje »

hallo, ik moet mijn koppelingsplaten vervangen. Is dit een goede keuze?


DMP koppelings set.
http://www.josdijkman.nl/shop/index.php ... uctId=7084

en dan met deze veertjes:
http://www.josdijkman.nl/shop/index.php ... uctId=2768

bij sommige producten staat dat de platen tot 2006 zijn. Zou je die ook kunnen gebruiken in een drd pro uit 2006? Het is toch allemaal hetzelfde?

alvast bedankt
Laatst gewijzigd door Blokje op vr 16 mei 2014, 14:20, 1 keer totaal gewijzigd.
MikeR
Pro tuner
Berichten: 768
Lid geworden op: ma 22 jul 2013, 13:28
Vervoersmiddel: XRace SM 07
DRD Limited 07 Pata Negra project
Locatie: Barneveld

Re: Het ''algemene'' kleine vragen topic

Ongelezen bericht door MikeR »

DMP koppelingsplaten met malossi veren zijn erg goed ja, en niet al te duur. Ben er zelf zeer tevreden over :happy:
Gestopt met Zandstralen :haai:

Afbeelding
Blokje
Tuner
Berichten: 301
Lid geworden op: do 09 jan 2014, 15:53
Vervoersmiddel: Aerox
Derbi DRD Pro
Locatie: Amsterdam

Re: Het ''algemene'' kleine vragen topic

Ongelezen bericht door Blokje »

MikeR schreef:DMP koppelingsplaten met malossi veren zijn erg goed ja, en niet al te duur. Ben er zelf zeer tevreden over :happy:
Bedankt voor je antwoord :happy:. En dan gp10 van putoline? En zijn nieuwe pakkingen ook handig?
MikeR
Pro tuner
Berichten: 768
Lid geworden op: ma 22 jul 2013, 13:28
Vervoersmiddel: XRace SM 07
DRD Limited 07 Pata Negra project
Locatie: Barneveld

Re: Het ''algemene'' kleine vragen topic

Ongelezen bericht door MikeR »

GP10 ja, en nieuwe pakkingen sws..
Gestopt met Zandstralen :haai:

Afbeelding
Blokje
Tuner
Berichten: 301
Lid geworden op: do 09 jan 2014, 15:53
Vervoersmiddel: Aerox
Derbi DRD Pro
Locatie: Amsterdam

Re: Het ''algemene'' kleine vragen topic

Ongelezen bericht door Blokje »

ja pakkingen zijn altijd handig :oops: . Ik ga er mee aan de slag, bedankt! :thumbup:
MikeR
Pro tuner
Berichten: 768
Lid geworden op: ma 22 jul 2013, 13:28
Vervoersmiddel: XRace SM 07
DRD Limited 07 Pata Negra project
Locatie: Barneveld

Re: Het ''algemene'' kleine vragen topic

Ongelezen bericht door MikeR »

Succes!
Gestopt met Zandstralen :haai:

Afbeelding
bulldogpower
Tuner
Berichten: 466
Lid geworden op: wo 25 dec 2013, 08:01
Vervoersmiddel: Mercedes c klasse derbi gpr nude vespa sprint iget 2018 grigio titanium edition
Locatie: meerkerk

Re: Het ''algemene'' kleine vragen topic

Ongelezen bericht door bulldogpower »

Weet iemand welke hpi er goed is voor mijn setup,,ik wil graag dat mijn.cockpit. Het blijft doen en er hoeft geen licht op te zitten. Zijn er hpi, s die sneller of beter reageren dan andere of is de gasreactie allemaal hetzelfde
ride with pride
Joram
Pro tuner
Berichten: 3671
Lid geworden op: do 19 jan 2012, 18:18
Vervoersmiddel: Phantom F12R (verkocht)
DRD EVO (verkocht)
Hyundai Coupé (verkocht)
DRD Black Edition Airsal Xtrem 88cc ( verkocht)
Honda CX500 Cafe Racer(verkocht)
Peugeot 206 2.0 GTI(verkocht)
Subaru Forester 2.5XT (Verkocht)
Locatie: Almelo

Re: Het ''algemene'' kleine vragen topic

Ongelezen bericht door Joram »

HPI is puur het merk van een bepaalde binnenrotor.

Je kan gewoon alle elektronica blijven gebruiken zolang je maar een accu in je brommer hebt, echter moet je die zelf gaan opladen omdat een binnenrotor dat niet doet en std ontsteking wel.
spijker95 schreef:Heerlijk strak
:haai:
bulldogpower
Tuner
Berichten: 466
Lid geworden op: wo 25 dec 2013, 08:01
Vervoersmiddel: Mercedes c klasse derbi gpr nude vespa sprint iget 2018 grigio titanium edition
Locatie: meerkerk

Re: Het ''algemene'' kleine vragen topic

Ongelezen bericht door bulldogpower »

Oke.en zijn er geen.onstekingen die dat wel kunnen, anders zal ik moeten kiezen. Tussen originele of race ontsteking,, Ps.zou het nog in.vermogen uitmaken of de Hpi erop zit of de originele
ride with pride
Joram
Pro tuner
Berichten: 3671
Lid geworden op: do 19 jan 2012, 18:18
Vervoersmiddel: Phantom F12R (verkocht)
DRD EVO (verkocht)
Hyundai Coupé (verkocht)
DRD Black Edition Airsal Xtrem 88cc ( verkocht)
Honda CX500 Cafe Racer(verkocht)
Peugeot 206 2.0 GTI(verkocht)
Subaru Forester 2.5XT (Verkocht)
Locatie: Almelo

Re: Het ''algemene'' kleine vragen topic

Ongelezen bericht door Joram »

Vermogenstoenames krijg je niet door een binnenrotor. Voordeel is dat je snellere gasreactie hebt door minder vliegwielmassa.
Nadeel is dat je minder koppel hebt door de mindere massa en op top ga je minder hard wederom door minder massa aan krukas.

Een Polini ontsteking is met licht, is een soort halve binnenrotor maar wel goed. (en duurder dan hpi).
spijker95 schreef:Heerlijk strak
:haai:
Gebruikersavatar
spijk860
Schakelrijder
Berichten: 176
Lid geworden op: za 28 sep 2013, 21:29
Vervoersmiddel: Derbi Senda Xtreme 2004 *SOLD*

Derbi Senda Xtreme 2007(SOLD)

Derbi Drd Limited Edition 2007 nr 211/1250 *SOLD*

Aprilia RS/GPR
Locatie: Rijen (NB)

Re: Het ''algemene'' kleine vragen topic

Ongelezen bericht door spijk860 »

Hoeveel toeren kan een ori cilinder maximaal maken?
Ik rijd ontgrenst
Derbi senda X-treme 07 *Ori cil, Yasuni Cross HM/Yasuni SPR3 , 14mm*SOLD*
Derbi Drd Limited Edition 2007 Nr 211/1250 *SOLD*
Aprilia RS)/GPR 50cc project
bulldogpower
Tuner
Berichten: 466
Lid geworden op: wo 25 dec 2013, 08:01
Vervoersmiddel: Mercedes c klasse derbi gpr nude vespa sprint iget 2018 grigio titanium edition
Locatie: meerkerk

Re: Het ''algemene'' kleine vragen topic

Ongelezen bericht door bulldogpower »

10k
ride with pride
Gebruikersavatar
spijk860
Schakelrijder
Berichten: 176
Lid geworden op: za 28 sep 2013, 21:29
Vervoersmiddel: Derbi Senda Xtreme 2004 *SOLD*

Derbi Senda Xtreme 2007(SOLD)

Derbi Drd Limited Edition 2007 nr 211/1250 *SOLD*

Aprilia RS/GPR
Locatie: Rijen (NB)

Re: Het ''algemene'' kleine vragen topic

Ongelezen bericht door spijk860 »

10k oke de ene zegt 10 de ander 12 wou het wel eens weten
Derbi senda X-treme 07 *Ori cil, Yasuni Cross HM/Yasuni SPR3 , 14mm*SOLD*
Derbi Drd Limited Edition 2007 Nr 211/1250 *SOLD*
Aprilia RS)/GPR 50cc project
Joram
Pro tuner
Berichten: 3671
Lid geworden op: do 19 jan 2012, 18:18
Vervoersmiddel: Phantom F12R (verkocht)
DRD EVO (verkocht)
Hyundai Coupé (verkocht)
DRD Black Edition Airsal Xtrem 88cc ( verkocht)
Honda CX500 Cafe Racer(verkocht)
Peugeot 206 2.0 GTI(verkocht)
Subaru Forester 2.5XT (Verkocht)
Locatie: Almelo

Re: Het ''algemene'' kleine vragen topic

Ongelezen bericht door Joram »

Met een snellere uitlaat wel meer.
spijker95 schreef:Heerlijk strak
:haai:
gprrijder
Pro tuner
Berichten: 701
Lid geworden op: do 03 jan 2013, 21:37
Vervoersmiddel: derbi gpr racing 2009
Cagiva mito evo 125
Derbi drd racing
Derbi senda sm xtreme
Derbi Senda 2003 (SOLD)
Aixam 400 luxe
solex 3800
Kawasaki KDX 125 A
spartamet (sold)
de fiets!!!
Locatie: lelystad

Re: Het ''algemene'' kleine vragen topic

Ongelezen bericht door gprrijder »

spijk860 schreef:10k oke de ene zegt 10 de ander 12 wou het wel eens weten
mijne draait 13,5 duizend toeren op de teller en ook op 13,5 testbank met ander pijpie
GARAGE OPRUIMING http://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=61&t=14356" onclick="window.open(this.href);return false;
Afbeelding
Jasper blokhuis
Beginnende tuner
Berichten: 218
Lid geworden op: vr 08 nov 2013, 07:23
Vervoersmiddel: Derbi GPR 50 racing

Re: Het ''algemene'' kleine vragen topic

Ongelezen bericht door Jasper blokhuis »

Mijne ongeveer 10-11k met originele cilinder en originele uitlaat.
Blokje
Tuner
Berichten: 301
Lid geworden op: do 09 jan 2014, 15:53
Vervoersmiddel: Aerox
Derbi DRD Pro
Locatie: Amsterdam

Re: Het ''algemene'' kleine vragen topic

Ongelezen bericht door Blokje »

weet iemand of de originele temperatuur sensor van derbi past op een stage 6 mini temperatuur meter? Van stage 6 zijn ze nergens meer te koop. 9Ze leveren niet meer vanwege andere zaken waar ze miljoenen mee verdienen. Stage 6 is een bij product wat ze maken als ze geen ander werk hebben.) of past deze?: http://www.scootparts.nl/temperatuurnippel-koso-m14-1

En weet iemand of deze remblokjes ook voor voor zijn? Omdat ik er nog mee rijd heb ik ze er nog niet af gehaald en weet dus niet of ze hetzelfde zijn :oops: Gaat om senda sm drd pro:
Afbeelding

alvast bedankt :thumbup:
Tino
Tuner
Berichten: 376
Lid geworden op: di 19 feb 2013, 19:04
Vervoersmiddel: Fiets
Derbi Senda Xtreme R 09

Re: Het ''algemene'' kleine vragen topic

Ongelezen bericht door Tino »

bulldogpower schreef:Ezasta hier op df weet er ook veel van als je hem mailtjes met deze vraag, kan hij jou precies vertellen wat het inhoud hij heeft familie die raceteam heeft
Tino
Tuner
Berichten: 376
Lid geworden op: di 19 feb 2013, 19:04
Vervoersmiddel: Fiets
Derbi Senda Xtreme R 09

Re: Het ''algemene'' kleine vragen topic

Ongelezen bericht door Tino »

Staat er niet bij, dat had ik allang bekeken.
bulldogpower schreef:Ezasta hier op df weet er ook veel van als je hem mailtjes met deze vraag, kan hij jou precies vertellen wat het inhoud hij heeft familie die raceteam heeft
Plaats reactie