Het ''algemene'' kleine vragen topic

Hier kun je al je kleine vragen kwijt.
Xtreme06
Pro tuner
Berichten: 1282
Lid geworden op: ma 06 mei 2013, 18:51

Re: Het ''algemene'' kleine vragen topic

Ongelezen bericht door Xtreme06 »

Er staat nochtans duidelijk dat de ML voor 50cc is en de HM ook voor 70 en 80cc,ook heeft de HM een langere powerband.
Wat wil je nog meer weten dan?
Gebruikersavatar
derbi-ftw
Pro tuner
Berichten: 6873
Lid geworden op: zo 02 dec 2012, 12:57
Vervoersmiddel: Derbi Senda SM 2005 80cc
Derbi Senda R-Xtreme 2005 50cc
Derbi Senda Black Edition 80cc
Derbi Senda X-Treme 50cc
Locatie: Drenthe

Re: Het ''algemene'' kleine vragen topic

Ongelezen bericht door derbi-ftw »

Xtreme06 schreef:Er staat nochtans duidelijk dat de ML voor 50cc is en de HM ook voor 70 en 80cc,ook heeft de HM een langere powerband.
Wat wil je nog meer weten dan?
:palm: :palm: ML is geen HM..
www.derbipartsshop.nl Onderdelen voor jouw Derbi, Aprilia, Gilera of Piaggio www.derbipartsshop.nl
Xtreme06
Pro tuner
Berichten: 1282
Lid geworden op: ma 06 mei 2013, 18:51

Re: Het ''algemene'' kleine vragen topic

Ongelezen bericht door Xtreme06 »

Oh wacht,ik dacht dat je het verschil vroeg tussen ML en HM :palm:
Sorry,mijn fout :emo:
Tino
Tuner
Berichten: 376
Lid geworden op: di 19 feb 2013, 19:04
Vervoersmiddel: Fiets
Derbi Senda Xtreme R 09

Re: Het ''algemene'' kleine vragen topic

Ongelezen bericht door Tino »

Het verschil tussen de Yasuni Cross en de Yasuni Cross ML wil ik graag weten.

Geeft niks hoor!
bulldogpower schreef:Ezasta hier op df weet er ook veel van als je hem mailtjes met deze vraag, kan hij jou precies vertellen wat het inhoud hij heeft familie die raceteam heeft
kaj7kaj
Tuner
Berichten: 440
Lid geworden op: di 22 okt 2013, 16:05
Vervoersmiddel: Derbi senda SM X-Treme 2005 (verkocht)
Slomos a35 1990(verkocht)
Panda Classic
Senda' 07 (verkocht)
Gillera Citta Eco 2001 (verkocht)
Senda nr3
Locatie: Drenthe

Re: Het ''algemene'' kleine vragen topic

Ongelezen bericht door kaj7kaj »

hallo,

past deze koppelingskabel op mijn senda extreme van 2005?
http://www.josdijkman.nl/shop/index.php ... uctId=2536
het staat erbij voor senda maar ik wil gewoon ff zekerheid of die ook op die van 2005 past

alvast bedankt :!:
Yezzz schreef:
Shh, kleine details. Dat was speciale roest-look wrap. Geeft karakter. Snap dat nou eens :think:
Gebruikersavatar
Derbi95
Pro tuner
Berichten: 531
Lid geworden op: za 20 aug 2011, 01:07
Vervoersmiddel: Derbi Senda Drd Racing, Opel Corsa 1.2 16v
Locatie: Naaldwijk, Westland

Re: Het ''algemene'' kleine vragen topic

Ongelezen bericht door Derbi95 »

Weet iemand waar je een losse vlotterbak pakking kan kopen? Dus zonder t zwarte bakje etc er omheen
Heb namelijk effe gezocht maar ik kan het niet vinden :eerie:
wouter..
Tuner
Berichten: 363
Lid geworden op: do 06 feb 2014, 13:35
Vervoersmiddel: drd#85 Airsal Xtrem 88
Drd#85 project in opbouw
Locatie: Ederveen

Re: Het ''algemene'' kleine vragen topic

Ongelezen bericht door wouter.. »

Welke carburateur? 17.5 kun je bij jos dijkman halen
Blok revisie en Tuning, Staal en RVS lassen
http://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php ... 77#p290163
Gebruikersavatar
Derbi95
Pro tuner
Berichten: 531
Lid geworden op: za 20 aug 2011, 01:07
Vervoersmiddel: Derbi Senda Drd Racing, Opel Corsa 1.2 16v
Locatie: Naaldwijk, Westland

Re: Het ''algemene'' kleine vragen topic

Ongelezen bericht door Derbi95 »

Derbi95 schreef:Weet iemand waar je een losse vlotterbak pakking kan kopen? Dus zonder t zwarte bakje etc er omheen
Heb namelijk effe gezocht maar ik kan het niet vinden :eerie:
Oowja en het gaat om de standaart carb
Blokje
Tuner
Berichten: 301
Lid geworden op: do 09 jan 2014, 15:53
Vervoersmiddel: Aerox
Derbi DRD Pro
Locatie: Amsterdam

Re: Het ''algemene'' kleine vragen topic

Ongelezen bericht door Blokje »

Blokje schreef:weet iemand of de originele temperatuur sensor van derbi past op een stage 6 mini temperatuur meter? Van stage 6 zijn ze nergens meer te koop. 9Ze leveren niet meer vanwege andere zaken waar ze miljoenen mee verdienen. Stage 6 is een bij product wat ze maken als ze geen ander werk hebben.) of past deze?: http://www.scootparts.nl/temperatuurnippel-koso-m14-1

En weet iemand of deze remblokjes ook voor voor zijn? Omdat ik er nog mee rijd heb ik ze er nog niet af gehaald en weet dus niet of ze hetzelfde zijn :oops: Gaat om senda sm drd pro:
Afbeelding

alvast bedankt :thumbup:
Kan niemand helpen? :crazy:
gprrijder
Pro tuner
Berichten: 701
Lid geworden op: do 03 jan 2013, 21:37
Vervoersmiddel: derbi gpr racing 2009
Cagiva mito evo 125
Derbi drd racing
Derbi senda sm xtreme
Derbi Senda 2003 (SOLD)
Aixam 400 luxe
solex 3800
Kawasaki KDX 125 A
spartamet (sold)
de fiets!!!
Locatie: lelystad

Re: Het ''algemene'' kleine vragen topic

Ongelezen bericht door gprrijder »

Blokje schreef:
Blokje schreef:weet iemand of de originele temperatuur sensor van derbi past op een stage 6 mini temperatuur meter? Van stage 6 zijn ze nergens meer te koop. 9Ze leveren niet meer vanwege andere zaken waar ze miljoenen mee verdienen. Stage 6 is een bij product wat ze maken als ze geen ander werk hebben.) of past deze?: http://www.scootparts.nl/temperatuurnippel-koso-m14-1

En weet iemand of deze remblokjes ook voor voor zijn? Omdat ik er nog mee rijd heb ik ze er nog niet af gehaald en weet dus niet of ze hetzelfde zijn :oops: Gaat om senda sm drd pro:
Afbeelding

alvast bedankt :thumbup:
Kan niemand helpen? :crazy:
Ik gebruik ook voor mijn stage6 mini temp meter een koso sensor en nee origineel past niet op stage6
GARAGE OPRUIMING http://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=61&t=14356" onclick="window.open(this.href);return false;
Afbeelding
Blokje
Tuner
Berichten: 301
Lid geworden op: do 09 jan 2014, 15:53
Vervoersmiddel: Aerox
Derbi DRD Pro
Locatie: Amsterdam

Re: Het ''algemene'' kleine vragen topic

Ongelezen bericht door Blokje »

gprrijder schreef:
Blokje schreef:
Blokje schreef:weet iemand of de originele temperatuur sensor van derbi past op een stage 6 mini temperatuur meter? Van stage 6 zijn ze nergens meer te koop. 9Ze leveren niet meer vanwege andere zaken waar ze miljoenen mee verdienen. Stage 6 is een bij product wat ze maken als ze geen ander werk hebben.) of past deze?: http://www.scootparts.nl/temperatuurnippel-koso-m14-1

En weet iemand of deze remblokjes ook voor voor zijn? Omdat ik er nog mee rijd heb ik ze er nog niet af gehaald en weet dus niet of ze hetzelfde zijn :oops: Gaat om senda sm drd pro:
Afbeelding

alvast bedankt :thumbup:
Kan niemand helpen? :crazy:
Ik gebruik ook voor mijn stage6 mini temp meter een koso sensor en nee origineel past niet op stage6
is dat deze? http://www.scootparts.nl/temperatuurnippel-koso-m14-1
Blokje
Tuner
Berichten: 301
Lid geworden op: do 09 jan 2014, 15:53
Vervoersmiddel: Aerox
Derbi DRD Pro
Locatie: Amsterdam

Re: Het ''algemene'' kleine vragen topic

Ongelezen bericht door Blokje »

Ik kom ook nippels tegen die van een am6 blok zijn. Is dat hetzelfde formaat als in een derbi?
http://www.speed-parts.nl/temperatuurse ... i-am6.html
Joram
Pro tuner
Berichten: 3671
Lid geworden op: do 19 jan 2012, 18:18
Vervoersmiddel: Phantom F12R (verkocht)
DRD EVO (verkocht)
Hyundai Coupé (verkocht)
DRD Black Edition Airsal Xtrem 88cc ( verkocht)
Honda CX500 Cafe Racer(verkocht)
Peugeot 206 2.0 GTI(verkocht)
Subaru Forester 2.5XT (Verkocht)
Locatie: Almelo

Re: Het ''algemene'' kleine vragen topic

Ongelezen bericht door Joram »

Nee.
spijker95 schreef:Heerlijk strak
:haai:
bulldogpower
Tuner
Berichten: 466
Lid geworden op: wo 25 dec 2013, 08:01
Vervoersmiddel: Mercedes c klasse derbi gpr nude vespa sprint iget 2018 grigio titanium edition
Locatie: meerkerk

Re: Het ''algemene'' kleine vragen topic

Ongelezen bericht door bulldogpower »

Weet er iemand of een minarellie cilinder pas te maken is op een Derbi ot blok heb een cilinder in gedachten en wil weer een project. Beginnen
ride with pride
Joram
Pro tuner
Berichten: 3671
Lid geworden op: do 19 jan 2012, 18:18
Vervoersmiddel: Phantom F12R (verkocht)
DRD EVO (verkocht)
Hyundai Coupé (verkocht)
DRD Black Edition Airsal Xtrem 88cc ( verkocht)
Honda CX500 Cafe Racer(verkocht)
Peugeot 206 2.0 GTI(verkocht)
Subaru Forester 2.5XT (Verkocht)
Locatie: Almelo

Re: Het ''algemene'' kleine vragen topic

Ongelezen bericht door Joram »

Ja, Bas heeft het gedaan. Je moet wel met de carters aan de gang want de tapeinden zijn anders qua positie.
spijker95 schreef:Heerlijk strak
:haai:
bulldogpower
Tuner
Berichten: 466
Lid geworden op: wo 25 dec 2013, 08:01
Vervoersmiddel: Mercedes c klasse derbi gpr nude vespa sprint iget 2018 grigio titanium edition
Locatie: meerkerk

Re: Het ''algemene'' kleine vragen topic

Ongelezen bericht door bulldogpower »

Ok zal eens gaan kijken wat er mogelijk is
ride with pride
Blokje
Tuner
Berichten: 301
Lid geworden op: do 09 jan 2014, 15:53
Vervoersmiddel: Aerox
Derbi DRD Pro
Locatie: Amsterdam

Re: Het ''algemene'' kleine vragen topic

Ongelezen bericht door Blokje »

Zit met een probleempje. Ik moet mijn voorremblokjes vervangen want ik zit bijna ijzer op ijzer. Maar ik kan deze blokje echt nergens vinden.. gaat om sm drd pro. Ik kan wel deze er af halen en dan kijken hoe ze eruit zien, maar omdat ik mijn brommer nodig heb kan ik niet eventjes zonder voorrem rijden. Weet iemand hoe ze eruit zijn? ze zijn anders dan achter iig. Ik dacht zelf aan deze: http://www.easyparts.nl/product/0144FT3 ... T3035.html
maar niemand kan dat bevestigen.. :problem: :oops:
wie o wie kan mij even blij maken :think:
Roelah
Tuner
Berichten: 320
Lid geworden op: zo 09 sep 2012, 23:29
Vervoersmiddel: Derbi senda X-Race '07 (sold)
Derbi senda drd pro 2005 (sold)
Yamaha yzf 250 2009 (sold)
Honda ft500 '83
Locatie: Heeze

Re: Het ''algemene'' kleine vragen topic

Ongelezen bericht door Roelah »

Geef me een half uurtje dan ga ik zo voor je kijken :thumbup:
Joram
Pro tuner
Berichten: 3671
Lid geworden op: do 19 jan 2012, 18:18
Vervoersmiddel: Phantom F12R (verkocht)
DRD EVO (verkocht)
Hyundai Coupé (verkocht)
DRD Black Edition Airsal Xtrem 88cc ( verkocht)
Honda CX500 Cafe Racer(verkocht)
Peugeot 206 2.0 GTI(verkocht)
Subaru Forester 2.5XT (Verkocht)
Locatie: Almelo

Re: Het ''algemene'' kleine vragen topic

Ongelezen bericht door Joram »

Ja die passen ;)
spijker95 schreef:Heerlijk strak
:haai:
Roelah
Tuner
Berichten: 320
Lid geworden op: zo 09 sep 2012, 23:29
Vervoersmiddel: Derbi senda X-Race '07 (sold)
Derbi senda drd pro 2005 (sold)
Yamaha yzf 250 2009 (sold)
Honda ft500 '83
Locatie: Heeze

Re: Het ''algemene'' kleine vragen topic

Ongelezen bericht door Roelah »

Jep nu zie ik het ook, je kunt altijd op bromfietsshop de tekening van je brommer opzoeken, daar had je het ook op kunnen zien :happy: http://bromfietsshop.nl/index.php?pid=s ... entid=6613
Plaats reactie