Het ''algemene'' kleine vragen topic

Hier kun je al je kleine vragen kwijt.
bulldogpower
Tuner
Berichten: 466
Lid geworden op: wo 25 dec 2013, 08:01
Vervoersmiddel: Mercedes c klasse derbi gpr nude vespa sprint iget 2018 grigio titanium edition
Locatie: meerkerk

Re: Het ''algemene'' kleine vragen topic

Ongelezen bericht door bulldogpower »

Ja Drukveren indd My bad
ride with pride
Blokje
Tuner
Berichten: 301
Lid geworden op: do 09 jan 2014, 15:53
Vervoersmiddel: Aerox
Derbi DRD Pro
Locatie: Amsterdam

Re: Het ''algemene'' kleine vragen topic

Ongelezen bericht door Blokje »

ja, setup is airsel 50, 17,5 mm carb en scr corse chrome. Dus normale setup. En dan dus DMP setje van josdkijkman met de malossi drukveren (op jullie aanbevelen :thumbup: )
Blokje
Tuner
Berichten: 301
Lid geworden op: do 09 jan 2014, 15:53
Vervoersmiddel: Aerox
Derbi DRD Pro
Locatie: Amsterdam

Re: Het ''algemene'' kleine vragen topic

Ongelezen bericht door Blokje »

bulldogpower schreef:Heb je gewoon originele setup? Ivm malossie trekveren

Zijn deze dan niet handig in een std setup? Omdat je zei ivm malossi veren :)
Gebruikersavatar
pizzabezorger
Pro tuner
Berichten: 664
Lid geworden op: di 03 sep 2013, 17:51
Vervoersmiddel: Yamaha Neos
Derbi Sdr 03
Derbi Gp1 Racing
Derbi senda X-treme 05
Derbi Drd limited 08
Piaggio zip snor
Ktm exc 250
Derbi drd racing 07
Gilera Runner 172CC full malossi (motorkenteken)
Derbi DRD Racing 08 (project)
Locatie: Wahed raceauto

Re: Het ''algemene'' kleine vragen topic

Ongelezen bericht door pizzabezorger »

Blokje schreef:
bulldogpower schreef:Heb je gewoon originele setup? Ivm malossie trekveren

Zijn deze dan niet handig in een std setup? Omdat je zei ivm malossi veren :)

Hij praat zoals gewoonlijk poep, wil prima.
Afbeelding
bulldogpower
Tuner
Berichten: 466
Lid geworden op: wo 25 dec 2013, 08:01
Vervoersmiddel: Mercedes c klasse derbi gpr nude vespa sprint iget 2018 grigio titanium edition
Locatie: meerkerk

Re: Het ''algemene'' kleine vragen topic

Ongelezen bericht door bulldogpower »

Ja dat kan wel maar tis net als bv een snelle sticker op een tomos plakken
ride with pride
Gebruikersavatar
pizzabezorger
Pro tuner
Berichten: 664
Lid geworden op: di 03 sep 2013, 17:51
Vervoersmiddel: Yamaha Neos
Derbi Sdr 03
Derbi Gp1 Racing
Derbi senda X-treme 05
Derbi Drd limited 08
Piaggio zip snor
Ktm exc 250
Derbi drd racing 07
Gilera Runner 172CC full malossi (motorkenteken)
Derbi DRD Racing 08 (project)
Locatie: Wahed raceauto

Re: Het ''algemene'' kleine vragen topic

Ongelezen bericht door pizzabezorger »

bulldogpower schreef:Ja dat kan wel maar tis net als bv een snelle sticker op een tomos plakken
ligt dat eens toe, ben wel benieuwd.
Afbeelding
bulldogpower
Tuner
Berichten: 466
Lid geworden op: wo 25 dec 2013, 08:01
Vervoersmiddel: Mercedes c klasse derbi gpr nude vespa sprint iget 2018 grigio titanium edition
Locatie: meerkerk

Re: Het ''algemene'' kleine vragen topic

Ongelezen bericht door bulldogpower »

Heeft het zin om op mijn dmp 50cc met 14mm carburateur een polini membraam te doen? Wil wat sneller
ride with pride
Gebruikersavatar
pizzabezorger
Pro tuner
Berichten: 664
Lid geworden op: di 03 sep 2013, 17:51
Vervoersmiddel: Yamaha Neos
Derbi Sdr 03
Derbi Gp1 Racing
Derbi senda X-treme 05
Derbi Drd limited 08
Piaggio zip snor
Ktm exc 250
Derbi drd racing 07
Gilera Runner 172CC full malossi (motorkenteken)
Derbi DRD Racing 08 (project)
Locatie: Wahed raceauto

Re: Het ''algemene'' kleine vragen topic

Ongelezen bericht door pizzabezorger »

bulldogpower schreef:Heeft het zin om op mijn dmp 50cc met 14mm carburateur een polini membraam te doen? Wil wat sneller
KOOP VERDOMME EEN VARIO EN DONDER OP HIER
Afbeelding
bulldogpower
Tuner
Berichten: 466
Lid geworden op: wo 25 dec 2013, 08:01
Vervoersmiddel: Mercedes c klasse derbi gpr nude vespa sprint iget 2018 grigio titanium edition
Locatie: meerkerk

Re: Het ''algemene'' kleine vragen topic

Ongelezen bericht door bulldogpower »

Waar kan je de porn stickers bestellen? Wil mijn.drd evo gaan bestickeren maar kan ze nergens kopen. Volgens mij
ride with pride
Joram
Pro tuner
Berichten: 3671
Lid geworden op: do 19 jan 2012, 18:18
Vervoersmiddel: Phantom F12R (verkocht)
DRD EVO (verkocht)
Hyundai Coupé (verkocht)
DRD Black Edition Airsal Xtrem 88cc ( verkocht)
Honda CX500 Cafe Racer(verkocht)
Peugeot 206 2.0 GTI(verkocht)
Subaru Forester 2.5XT (Verkocht)
Locatie: Almelo

Re: Het ''algemene'' kleine vragen topic

Ongelezen bericht door Joram »

Voor een evo zijn ze er niet dacht ik, alleen drd en xtreme kappen.
spijker95 schreef:Heerlijk strak
:haai:
Joram
Pro tuner
Berichten: 3671
Lid geworden op: do 19 jan 2012, 18:18
Vervoersmiddel: Phantom F12R (verkocht)
DRD EVO (verkocht)
Hyundai Coupé (verkocht)
DRD Black Edition Airsal Xtrem 88cc ( verkocht)
Honda CX500 Cafe Racer(verkocht)
Peugeot 206 2.0 GTI(verkocht)
Subaru Forester 2.5XT (Verkocht)
Locatie: Almelo

Re: Het ''algemene'' kleine vragen topic

Ongelezen bericht door Joram »

bulldogpower schreef:Heeft het zin om op mijn dmp 50cc met 14mm carburateur een polini membraam te doen? Wil wat sneller
Nee, ori membraan is zo slecht nog niet.
spijker95 schreef:Heerlijk strak
:haai:
MikeR
Pro tuner
Berichten: 768
Lid geworden op: ma 22 jul 2013, 13:28
Vervoersmiddel: XRace SM 07
DRD Limited 07 Pata Negra project
Locatie: Barneveld

Re: Het ''algemene'' kleine vragen topic

Ongelezen bericht door MikeR »

ZIjn er niet voor drd evo nee, als je ze alsnog wilt kun je ze vinden op de site van acp-racing.
Weetje, zelf googlen is ook niet echt een misdaad ofzo hoor.
Gestopt met Zandstralen :haai:

Afbeelding
Tino
Tuner
Berichten: 376
Lid geworden op: di 19 feb 2013, 19:04
Vervoersmiddel: Fiets
Derbi Senda Xtreme R 09

Re: Het ''algemene'' kleine vragen topic

Ongelezen bericht door Tino »

bulldogpower schreef:Waar kan je de porn stickers bestellen? Wil mijn.drd evo gaan bestickeren maar kan ze nergens kopen. Volgens mij
Je gaat er niet sneller door.

Trouwens, DMP koppelingsplaten met Malossi drukveren heeft wel degelijk nut en ja, ook op een standaard setup!
bulldogpower schreef:Ezasta hier op df weet er ook veel van als je hem mailtjes met deze vraag, kan hij jou precies vertellen wat het inhoud hij heeft familie die raceteam heeft
bulldogpower
Tuner
Berichten: 466
Lid geworden op: wo 25 dec 2013, 08:01
Vervoersmiddel: Mercedes c klasse derbi gpr nude vespa sprint iget 2018 grigio titanium edition
Locatie: meerkerk

Re: Het ''algemene'' kleine vragen topic

Ongelezen bericht door bulldogpower »

Is ook zo maar tis niet echt nodig als je een beetje kan afstellen kun je met alle originele onderdelen een snelheid van rond de 100km halen. Heb al zoveel brommers gehad en scooters en die liepen ver over de standaard snelheid heen zonder er ook maar moeilijk over te doen
ride with pride
Joram
Pro tuner
Berichten: 3671
Lid geworden op: do 19 jan 2012, 18:18
Vervoersmiddel: Phantom F12R (verkocht)
DRD EVO (verkocht)
Hyundai Coupé (verkocht)
DRD Black Edition Airsal Xtrem 88cc ( verkocht)
Honda CX500 Cafe Racer(verkocht)
Peugeot 206 2.0 GTI(verkocht)
Subaru Forester 2.5XT (Verkocht)
Locatie: Almelo

Re: Het ''algemene'' kleine vragen topic

Ongelezen bericht door Joram »

Tino schreef: Trouwens, DMP koppelingsplaten met Malossi drukveren heeft wel degelijk nut en ja, ook op een standaard setup!
Je merkt er geen reet van met 50cc.
spijker95 schreef:Heerlijk strak
:haai:
bulldogpower
Tuner
Berichten: 466
Lid geworden op: wo 25 dec 2013, 08:01
Vervoersmiddel: Mercedes c klasse derbi gpr nude vespa sprint iget 2018 grigio titanium edition
Locatie: meerkerk

Re: Het ''algemene'' kleine vragen topic

Ongelezen bericht door bulldogpower »

:clap: super stoer antwoord ben blij dat je dat zegt want als ik de waarheid zegt hier krijg ik weer een ban van een week van die man lover Hahahahahahaha :thumbup:
ride with pride
Gebruikersavatar
pizzabezorger
Pro tuner
Berichten: 664
Lid geworden op: di 03 sep 2013, 17:51
Vervoersmiddel: Yamaha Neos
Derbi Sdr 03
Derbi Gp1 Racing
Derbi senda X-treme 05
Derbi Drd limited 08
Piaggio zip snor
Ktm exc 250
Derbi drd racing 07
Gilera Runner 172CC full malossi (motorkenteken)
Derbi DRD Racing 08 (project)
Locatie: Wahed raceauto

Re: Het ''algemene'' kleine vragen topic

Ongelezen bericht door pizzabezorger »

:eerie: :eerie:
Afbeelding
Tino
Tuner
Berichten: 376
Lid geworden op: di 19 feb 2013, 19:04
Vervoersmiddel: Fiets
Derbi Senda Xtreme R 09

Re: Het ''algemene'' kleine vragen topic

Ongelezen bericht door Tino »

bulldogpower schreef:Is ook zo maar tis niet echt nodig als je een beetje kan afstellen kun je met alle originele onderdelen een snelheid van rond de 100km halen. Heb al zoveel brommers gehad en scooters en die liepen ver over de standaard snelheid heen zonder er ook maar moeilijk over te doen
Wat boeit dat, originele platen kosten duurder, voor dit setje ben je misschien 30/35 euro kwijt. Het kan ook meer houden, alleen maar beter toch?
Joram schreef:
Tino schreef: Trouwens, DMP koppelingsplaten met Malossi drukveren heeft wel degelijk nut en ja, ook op een standaard setup!
Je merkt er geen reet van met 50cc.
Ik zeg niet dat je het merkt, ik zeg dat het nut heeft. Zonder koppelingsplaten kan je niet schakelen.

Het was meer dat hij zei dat de koppelingsplaten met Malossi drukveren het zelfde nut hebben als een Polini sticker ( geen nut dus).
bulldogpower schreef:Ezasta hier op df weet er ook veel van als je hem mailtjes met deze vraag, kan hij jou precies vertellen wat het inhoud hij heeft familie die raceteam heeft
Blokje
Tuner
Berichten: 301
Lid geworden op: do 09 jan 2014, 15:53
Vervoersmiddel: Aerox
Derbi DRD Pro
Locatie: Amsterdam

Re: Het ''algemene'' kleine vragen topic

Ongelezen bericht door Blokje »

Wat een discussie over koppelingsplaten.. Ik vroeg me gewoon af of DMP en malossi veren oke was, aangezien dit de goedkoopste combinatie is die je kan vinden. Andere setjes zijn al gauw 50-70 eu terwijl dit samen 30 eu is. Het gaat erom dat het werkt ;)
bulldogpower
Tuner
Berichten: 466
Lid geworden op: wo 25 dec 2013, 08:01
Vervoersmiddel: Mercedes c klasse derbi gpr nude vespa sprint iget 2018 grigio titanium edition
Locatie: meerkerk

Re: Het ''algemene'' kleine vragen topic

Ongelezen bericht door bulldogpower »

Iemand een idee waneer je koppeling slipt en wat je dan merkt het is bij mijn in de 4/5de versnelling dat hij heel veel toeren maakt en niet echt super veel versneld
ride with pride
Plaats reactie