Derbi valt stil bij volgas.

Ben je je Derbi aan het opvoeren maar wil het niet lukken? Stel dan hier je vragen.
Ridingdirty
Banden plakker
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 26 okt 2015, 13:35
Vervoersmiddel: Derbi DRD Racing SM50

Derbi valt stil bij volgas.

Ongelezen bericht door Ridingdirty »

Dag medebrommerfreaks

Ik heb een probleem met mijn Derbi DRD Racing SM50 sinds ik hem ontgrensd heb bij de uitlaat, 'pietje' deraf en dichtgelast, prop eruit en gat groter gemaakt. Wanneer ik bij volgas aan het cruisen ben voel ik hem verzwakken en na een 5tal seconden valt ie gewoon stil en start hij bijna niet ofwel moet ik hem in gang duwen..
Helemaal geen pretje dus. hij trekt deftig op heeft een deftige powerband bij hoge toeren maar als ik topsnelheid ga begint hij uit te vallen. Sproeier heb ik niks aan verandert en ik zou niet weten wat er nu inzit (standaard).
Hopelijk kan er iemand helpen want ik rijd hier nog maar 4maand mee dus nog redelijk noobje :)
Groetjes
Plaats reactie