Nummer 1 van 2
D25 schreef:WAJ AJ U CRYING
Uitlaat heeft altijd tegen de kap gezeten daar, tot nu toe nog geen last van gehad.Gooncy schreef:Ziet er goed uit, alleen ff die verf van je kickstart af schuren en zit je uitlaat nou tegen je kap aan?
even een keertje tijdens het schuren van de puch de schuurmachine erlangs halen.Yezzz schreef:Gooncy schreef:Ziet er goed uit, alleen ff die verf van je kickstart af schuren en zit je uitlaat nou tegen je kap aan?
Betreft de kickstarter.. Te veel moeite :')
Yezzz schreef:
Shh, kleine details. Dat was speciale roest-look wrap. Geeft karakter. Snap dat nou eens
D25 schreef:WAJ AJ U CRYING
Doet het je goed als ik zeg dat al deze slangenklemmen op de grond lagen en waarschijnlijk van een giertank af kwamen?kaj7kaj schreef:even een keertje tijdens het schuren van de puch de schuurmachine erlangs halen.Yezzz schreef:Gooncy schreef:Ziet er goed uit, alleen ff die verf van je kickstart af schuren en zit je uitlaat nou tegen je kap aan?
Betreft de kickstarter.. Te veel moeite :')
voor de verderest valt het me tegen, er zijn zelfs slangeklemen gebruikt, veel te saai zo zonder beun
nee, die zullen vast van van rvs zijn, en dat verpest het contrast.Yezzz schreef:
Doet het je goed als ik zeg dat al deze slangenklemmen op de grond lagen en waarschijnlijk van een giertank af kwamen?
Yezzz schreef:
Shh, kleine details. Dat was speciale roest-look wrap. Geeft karakter. Snap dat nou eens
Nah die zijn echt niet van RVS hahakaj7kaj schreef:nee, die zullen vast van van rvs zijn, en dat verpest het contrast.Yezzz schreef:
Doet het je goed als ik zeg dat al deze slangenklemmen op de grond lagen en waarschijnlijk van een giertank af kwamen?

Yezzz schreef:Jij hebt geen derbi, jij hebt een groene vespa op noppen. Nou shhkevrie schreef:Psssstt! Derbi Kopen?
Ligt waarschijnlijk te maffen in de stroD25 schreef:waar is die mooie deurmat gebleven jesse?