Eentje bestelt vanmiddag,
Vandaag voor het eerst beetje geoefent met rijden gaat bst goed net vind het vertrekken een beetje lastig, gewoon blijven oefenen
Rijbewijs
-
Michielopthof
- Beginnende Derbi fan
- Berichten: 35
- Lid geworden op: vr 02 jan 2015, 21:24
- Vervoersmiddel: Derbi DRD X-treme 2011
-
Jellepeute
- Schakelrijder
- Berichten: 132
- Lid geworden op: ma 15 sep 2014, 21:37
- Vervoersmiddel: Derbi Senda Extreme
- Gallery: http://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=17076
Re: Rijbewijs
heb je een foto van je brommert ?
-
Michielopthof
- Beginnende Derbi fan
- Berichten: 35
- Lid geworden op: vr 02 jan 2015, 21:24
- Vervoersmiddel: Derbi DRD X-treme 2011
Re: Rijbewijs

Ik kan dus die sites niet fatsoenlijk op mn ipad gebruiken, kan de link niet kopieëren. Overgrtypt uit stress
-
Jasper#86
- Beginnende Derbi fan
- Berichten: 24
- Lid geworden op: di 25 mar 2014, 19:02
- Vervoersmiddel: Derbi Drd 85th
vette cafe Fiets
Honda CR 85
slopel astra
Re: Rijbewijs
wel nog een beetje poetsen eh michieltje 
-
Michielopthof
- Beginnende Derbi fan
- Berichten: 35
- Lid geworden op: vr 02 jan 2015, 21:24
- Vervoersmiddel: Derbi DRD X-treme 2011
Re: Rijbewijs
En dan morgen weer vol gas door de slik 
-
Jasper#86
- Beginnende Derbi fan
- Berichten: 24
- Lid geworden op: di 25 mar 2014, 19:02
- Vervoersmiddel: Derbi Drd 85th
vette cafe Fiets
Honda CR 85
slopel astra
Re: Rijbewijs
die slik fotoshop je maar een beetje van je foto's af oh 
-
Michielopthof
- Beginnende Derbi fan
- Berichten: 35
- Lid geworden op: vr 02 jan 2015, 21:24
- Vervoersmiddel: Derbi DRD X-treme 2011
Re: Rijbewijs
Of ik photoshop extra slik zodat ik ruiger lijk
