JridesDerbiW schreef:Pfoe eem dit zijn andere kleuren iig;)
nu weet ik niet wat kiezen
Ok, ik weet dat ik veel van je vraag maar kan je nog een aller laatste doen waarbij het frame in de originele kleur laat?
Dit is echt het allerlaatste
Alvast bedankt!
pj
Velgen goud, zwarte kappen met een goud accent?
Blauw met witte velgen, zo een platte koplamp in het wit, blauw voorspatbord en de andere kappen ook blauw met wit maar weet niet hoe
pj
JridesDerbiW schreef:You are welcome! En goodluck met de bouw=) Vragen en foto's van de vorderingen zijn welkom=) (of maak ff topicje van je ombouw ook altijd wel leuk en krijg je meestal wel goed advies van andere tuners!)
topicje is al aangemaakt
En ik ga morge waarschijnlijk al beginnen met het schuren, hoop dat het goed komt want dit is mijn eerste projectje
pj
JridesDerbiW schreef:You are welcome! En goodluck met de bouw=) Vragen en foto's van de vorderingen zijn welkom=) (of maak ff topicje van je ombouw ook altijd wel leuk en krijg je meestal wel goed advies van andere tuners!)
topicje is al aangemaakt
En ik ga morge waarschijnlijk al beginnen met het schuren, hoop dat het goed komt want dit is mijn eerste projectje
pj
Alles goed schuren en vooral fijn heeel fijn schuren is belangerijk, goeie primers en dan dunne laagjes meerdere keren spuiten...
Met die 2 kleurige kappen natuurlijk eerst wit spuiten en daarna de andere helft met blauw doen... Maarja veel plezier en sterkte =)
ps was naam van je topic je?
Ok bedankt voor de tips
Topic naam is, piejie's eerste derbi project
pj
mathijsb schreef:iemand die mij de achter kapjes zwart en het zadel kan shoppen,
-achterspatbord
-zij schilden (nummerplaten) de gaaten mogen ook weg geshopt worden
- zadel
allemaal zwart
als je het stuk uitgeselecteerd heb kan je naar image --> adjustments --> desaturate. Nu maakt hij alles grijs en kan je er makkelijker een kleur bovenop doen