Het ''algemene'' kleine vragen topic

Hier kun je al je kleine vragen kwijt.
peter96M
Tuner
Berichten: 376
Lid geworden op: zo 16 sep 2012, 11:59
Vervoersmiddel: derbi senda drd sm 50
Locatie: groningen

Re: Het ''algemene'' kleine vragen topic

Ongelezen bericht door peter96M »

kleinere veren ergens vandaan halen of de veer een stukje te lang afknippen en dan dan zien te verbuigen. ik raad je het eerste aan.
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
Gebruikersavatar
derbi-ftw
Pro tuner
Berichten: 6873
Lid geworden op: zo 02 dec 2012, 12:57
Vervoersmiddel: Derbi Senda SM 2005 80cc
Derbi Senda R-Xtreme 2005 50cc
Derbi Senda Black Edition 80cc
Derbi Senda X-Treme 50cc
Locatie: Drenthe

Re: Het ''algemene'' kleine vragen topic

Ongelezen bericht door derbi-ftw »

peter96M schreef:kleinere veren ergens vandaan halen of de veer een stukje te lang afknippen en dan dan zien te verbuigen. ik raad je het eerste aan.
Ik denk dat ik er gewoon scooter trekveertjes op pleur xD, heb veren van ong 3 tot 4 cm nodig.
www.derbipartsshop.nl Onderdelen voor jouw Derbi, Aprilia, Gilera of Piaggio www.derbipartsshop.nl
Gebruikersavatar
nielstheto
Pro tuner
Berichten: 1330
Lid geworden op: zo 08 apr 2012, 18:04
Vervoersmiddel: Derbi SENDA R X-Treme '02(sold)
Locatie: ergens in gelderland

Re: Het ''algemene'' kleine vragen topic

Ongelezen bericht door nielstheto »

Haha scooterspul op een derbi zetten... achja zolang het werkt toch?
Afbeelding
Project Senda R X-Treme '02 (DnC)
Gebruikersavatar
derbi-ftw
Pro tuner
Berichten: 6873
Lid geworden op: zo 02 dec 2012, 12:57
Vervoersmiddel: Derbi Senda SM 2005 80cc
Derbi Senda R-Xtreme 2005 50cc
Derbi Senda Black Edition 80cc
Derbi Senda X-Treme 50cc
Locatie: Drenthe

Re: Het ''algemene'' kleine vragen topic

Ongelezen bericht door derbi-ftw »

nielstheto schreef:Haha scooterspul op een derbi zetten... achja zolang het werkt toch?
Zijn maar 2 trekveertjes lol, geen hele vario :emo:
www.derbipartsshop.nl Onderdelen voor jouw Derbi, Aprilia, Gilera of Piaggio www.derbipartsshop.nl
Gebruikersavatar
nielstheto
Pro tuner
Berichten: 1330
Lid geworden op: zo 08 apr 2012, 18:04
Vervoersmiddel: Derbi SENDA R X-Treme '02(sold)
Locatie: ergens in gelderland

Re: Het ''algemene'' kleine vragen topic

Ongelezen bericht door nielstheto »

nee maartoch ... t blijft zooi van een scooter :emo:
Afbeelding
Project Senda R X-Treme '02 (DnC)
Gebruikersavatar
derbi-ftw
Pro tuner
Berichten: 6873
Lid geworden op: zo 02 dec 2012, 12:57
Vervoersmiddel: Derbi Senda SM 2005 80cc
Derbi Senda R-Xtreme 2005 50cc
Derbi Senda Black Edition 80cc
Derbi Senda X-Treme 50cc
Locatie: Drenthe

Re: Het ''algemene'' kleine vragen topic

Ongelezen bericht door derbi-ftw »

nielstheto schreef:nee maartoch ... t blijft zooi van een scooter :emo:
Als jij mij veren van 3 of 4 cm kunt leveren, gooi ik dat scooter spul naar de vissen.
www.derbipartsshop.nl Onderdelen voor jouw Derbi, Aprilia, Gilera of Piaggio www.derbipartsshop.nl
Gebruikersavatar
nielstheto
Pro tuner
Berichten: 1330
Lid geworden op: zo 08 apr 2012, 18:04
Vervoersmiddel: Derbi SENDA R X-Treme '02(sold)
Locatie: ergens in gelderland

Re: Het ''algemene'' kleine vragen topic

Ongelezen bericht door nielstheto »

hahahaha .... las die beugel gewoon een stukje verder dat je dus veren van 5-6 cm nodig hebt ... en idd... goeie suggestie gooi scooterspul lekker naar de vissen :thumbup:
Afbeelding
Project Senda R X-Treme '02 (DnC)
koenwissink
Banden plakker
Berichten: 12
Lid geworden op: za 06 jul 2013, 10:31
Vervoersmiddel: Derbi senda sm x-race 50
Locatie: Doetinchem

Re: Het ''algemene'' kleine vragen topic

Ongelezen bericht door koenwissink »

Ik ben van plan een derbi aan te schaffen. hierbij wil ik een nieuwe derbi kopen en met de dealer is een prijs afgesproken van 2200 euro. Het gaat hierbij om een Derbi senda x-race 50 R ( zwart-rood-zilveren kappen ) Is dit geld deze brommer waard? (nieuw)

Vriendelijke groet koen.
Gebruikersavatar
nielstheto
Pro tuner
Berichten: 1330
Lid geworden op: zo 08 apr 2012, 18:04
Vervoersmiddel: Derbi SENDA R X-Treme '02(sold)
Locatie: ergens in gelderland

Re: Het ''algemene'' kleine vragen topic

Ongelezen bericht door nielstheto »

ligt eraan eigenlijk wat je wilt... meer de kant op van ik wil ook kunnen crossen.. of dat je em puur koopt voor op de straat ..
Afbeelding
Project Senda R X-Treme '02 (DnC)
the skullkid
Pro tuner
Berichten: 1085
Lid geworden op: za 27 nov 2010, 10:52
Vervoersmiddel: Je vriendin.

Re: Het ''algemene'' kleine vragen topic

Ongelezen bericht door the skullkid »

nielstheto schreef:ligt eraan eigenlijk wat je wilt... meer de kant op van ik wil ook kunnen crossen.. of dat je em puur koopt voor op de straat ..
crossen met een derbi? :wtf:
Gebruikersavatar
derbi-ftw
Pro tuner
Berichten: 6873
Lid geworden op: zo 02 dec 2012, 12:57
Vervoersmiddel: Derbi Senda SM 2005 80cc
Derbi Senda R-Xtreme 2005 50cc
Derbi Senda Black Edition 80cc
Derbi Senda X-Treme 50cc
Locatie: Drenthe

Re: Het ''algemene'' kleine vragen topic

Ongelezen bericht door derbi-ftw »

2200 euro voor een X-Race vindt ik duur.

Ja tuurlijk kan je crossen met een Derbi (licht er wel aan wat je onder ''crossen'' verstaat)
www.derbipartsshop.nl Onderdelen voor jouw Derbi, Aprilia, Gilera of Piaggio www.derbipartsshop.nl
Gebruikersavatar
nielstheto
Pro tuner
Berichten: 1330
Lid geworden op: zo 08 apr 2012, 18:04
Vervoersmiddel: Derbi SENDA R X-Treme '02(sold)
Locatie: ergens in gelderland

Re: Het ''algemene'' kleine vragen topic

Ongelezen bericht door nielstheto »

the skullkid schreef:
nielstheto schreef:ligt eraan eigenlijk wat je wilt... meer de kant op van ik wil ook kunnen crossen.. of dat je em puur koopt voor op de straat ..
crossen met een derbi? :wtf:
de R versie heeft noppenbanden daarom de vraag... als je de derbi puur voor asfalt wilt.. dan is de R geen aanrader
2200 euro voor een nieuwe R versie vind ik beetje duur..
bekijk anders hier het aanbod.. sommige heb je voor minder dan 2200 en dan ook haast nieuw ;)
Afbeelding
Project Senda R X-Treme '02 (DnC)
Gebruikersavatar
Xrace_supermotard
Beginnende tuner
Berichten: 277
Lid geworden op: wo 28 nov 2012, 13:43
Vervoersmiddel: Derbi senda x-race

Re: Het ''algemene'' kleine vragen topic

Ongelezen bericht door Xrace_supermotard »

Ja beetje door de bossen scheuren :dry: lijkt me geen probleem
en ik raad toch eerder occasie aan... heb mijn xrace voor 1500 eurotjes met 500 km :happy:
~The only time you have too much fuel is when you're on fire~
drdproking schreef:wat zijn naft?
:emo:
ps: zeg maar Lars, ik heet graag Lars :D
Gebruikersavatar
nielstheto
Pro tuner
Berichten: 1330
Lid geworden op: zo 08 apr 2012, 18:04
Vervoersmiddel: Derbi SENDA R X-Treme '02(sold)
Locatie: ergens in gelderland

Re: Het ''algemene'' kleine vragen topic

Ongelezen bericht door nielstheto »

Xrace_supermotard schreef:Ja beetje door de bossen scheuren :dry: lijkt me geen probleem
en ik raad toch eerder occasie aan... heb mijn xrace voor 1500 eurotjes met 500 km :happy:
dat is 700 euro aan extra zakcentje plus die 500 km's zijn ingereden km's dus hoef je ook niks meer in te rijden :)
Afbeelding
Project Senda R X-Treme '02 (DnC)
Gebruikersavatar
Xrace_supermotard
Beginnende tuner
Berichten: 277
Lid geworden op: wo 28 nov 2012, 13:43
Vervoersmiddel: Derbi senda x-race

Re: Het ''algemene'' kleine vragen topic

Ongelezen bericht door Xrace_supermotard »

jeppa met die 700eus kan je er al een net ding van maken :thumbup:
~The only time you have too much fuel is when you're on fire~
drdproking schreef:wat zijn naft?
:emo:
ps: zeg maar Lars, ik heet graag Lars :D
koenwissink
Banden plakker
Berichten: 12
Lid geworden op: za 06 jul 2013, 10:31
Vervoersmiddel: Derbi senda sm x-race 50
Locatie: Doetinchem

Re: Het ''algemene'' kleine vragen topic

Ongelezen bericht door koenwissink »

derbi-ftw schreef:2200 euro voor een X-Race vindt ik duur.

Ja tuurlijk kan je crossen met een Derbi (licht er wel aan wat je onder ''crossen'' verstaat)
Teduur ? het is wel een nieuwe als ik kijk voor een wat modernere om het zo maar even te noemen zit ik meteen aan de 3000 euro... 2e hands begin ik niet meer aan tevaak gezeik gehad.
koenwissink
Banden plakker
Berichten: 12
Lid geworden op: za 06 jul 2013, 10:31
Vervoersmiddel: Derbi senda sm x-race 50
Locatie: Doetinchem

Re: Het ''algemene'' kleine vragen topic

Ongelezen bericht door koenwissink »

Bij welk type zou ik eventueel nog meer kunnen kijken? ( dit word mijn eerste derbi )
koenwissink
Banden plakker
Berichten: 12
Lid geworden op: za 06 jul 2013, 10:31
Vervoersmiddel: Derbi senda sm x-race 50
Locatie: Doetinchem

Re: Het ''algemene'' kleine vragen topic

Ongelezen bericht door koenwissink »

Gebruikersavatar
nielstheto
Pro tuner
Berichten: 1330
Lid geworden op: zo 08 apr 2012, 18:04
Vervoersmiddel: Derbi SENDA R X-Treme '02(sold)
Locatie: ergens in gelderland

Re: Het ''algemene'' kleine vragen topic

Ongelezen bericht door nielstheto »

ligt er aan wat je wilt ... bij de xtreme/xrace kijk dan wel voor de SM versie als je puur de brommer wilt voor op de weg en geen crossertje

R = Crossbanden
SM= asfaltbanden de gewone band zegmaar.. je snapt me wel toch?

je kunt kijken voor de
Derbi X-Race 50 SM..
Afbeelding
Project Senda R X-Treme '02 (DnC)
Gebruikersavatar
nielstheto
Pro tuner
Berichten: 1330
Lid geworden op: zo 08 apr 2012, 18:04
Vervoersmiddel: Derbi SENDA R X-Treme '02(sold)
Locatie: ergens in gelderland

Re: Het ''algemene'' kleine vragen topic

Ongelezen bericht door nielstheto »

koenwissink schreef:http://www.motorstown.com/imgs/22023-de ... 0-r-3.html Het gaat tevens om dit model...
oke ligt het aan mij of is t nu al helemaal verwarrend.. die R stond toch voor crossertjes?
de SM was toch met de velgen wat je ziet op de link .. als er die wielen onderzitten dan is 2200 voor een nieuwe .. redelijke prijs hoor ;) probeer er wat vanaf te praten dat je op 2000 uitkomt ;)
Afbeelding
Project Senda R X-Treme '02 (DnC)
Plaats reactie