Wat zou een drd pro blok opleveren? Als hij 22.xxx heeft gelopen, nog prima rijdt, 3000km oude airsel 50 cilindertje en zuiger natuurlijk. Nieuwe koppelingsplaten nog geen 100 km oud, en nieuwe bakolie (putoline gp10). En nieuwe bougie. Enige minpunt is dat stukje van carter was afgebroken maar dit is weer dicht gemaakt met JB weld waardoor het nooit meer losgaat. Heb namelijk een blokje van een vriend wat 4000 heeft gelopen met splinternieuwe airsel cilinser, dus dat kan veel fijne en zorgeloze km opleveren.
Ik wilde net even mijn olie vervangen, echter is de ''oil max'' bout dolgedraaid (vraag me niet hoe, was zo zacht als boter of iets dergelijks).
Iemand een idee hoe je die los kunt krijgen?
bulldogpower schreef:Ezasta hier op df weet er ook veel van als je hem mailtjes met deze vraag, kan hij jou precies vertellen wat het inhoud hij heeft familie die raceteam heeft
Tino schreef:Ik wilde net even mijn olie vervangen, echter is de ''oil max'' bout dolgedraaid (vraag me niet hoe, was zo zacht als boter of iets dergelijks).
Iemand een idee hoe je die los kunt krijgen?
action bouten verwijder set kost 3 euro ofzo ik had zelfde dat werkte perfect
hallo , ik heb hier nog een pul blok olie voor mijn derbi , maar er staat een datum op ( 14-01-14 )
Ik wist niet dat olie kon slecht worden ? iemand enig idee of deze olie nog bruikbaar is of niet ? ( is nog nooit geopend )
Alvast bedankt
Munty_Kush schreef:hallo , ik heb hier nog een pul blok olie voor mijn derbi , maar er staat een datum op ( 14-01-14 )
Ik wist niet dat olie kon slecht worden ? iemand enig idee of deze olie nog bruikbaar is of niet ? ( is nog nooit geopend )
Alvast bedankt
Dit is de verpakkingsdatum
kan je dus gewoon gebruiken
Munty_Kush schreef:hallo , ik heb hier nog een pul blok olie voor mijn derbi , maar er staat een datum op ( 14-01-14 )
Alvast bedankt
Dit is de verpakkingsdatum
kan je dus gewoon gebruiken
De slang van m'n luchtfilter zit tegen de tailpipe van m'n Leovince X-Fight aan, daardoor verbrand de luchtfilterslang.
Heeft iemand een idee hoe ik dit kan gaan oplossen?
bulldogpower schreef:Ezasta hier op df weet er ook veel van als je hem mailtjes met deze vraag, kan hij jou precies vertellen wat het inhoud hij heeft familie die raceteam heeft
Zone schreef:De radiateur van mijn MH Furia begint te lekken bij ongeveer 60 km/h. Een nieuwe of tweedehandse originele radiateur is bijna niet te vinden.
Is het mogelijk een Derbi/Rieju radiateur aan te sluiten?
Ik zou zeggen: Beter kijken dan naar een radiateur, ik heb er al 1 gevonden binnen 5 seconden.
Triest..
Vrienden, ik heb een originele derbi EVO weten op te snorren (vorige in de prak maar lang leve de verzekering), maar deze rijdt dus wel erg traag. Hij loopt nu amper 50. Als ik m naar de 57 wil hebben, moet ik dan gewoon alleen de ring uit de uitlaat tikken? Welke sproeier zit er standaard op een derbi evo? Naar welke sproeier maat moet ik waarschijnlijk? Er zit nu 11/53 op btw.
Standaard sproeier verschilt, je zult even de carb open moeten schroeven en moeten kijken. Als je maar 57 wilt rijden dan zou ik de ring uitboren want als je hem eruit haalt zal hij al een stuk harder lopen dan 57, je moet zelf wat proberen met grotere sproeiers. als hij maar 57 gaat rijden een aantal maten groter, hoeveel precies valt niet te zeggen.
Ik heb mijn pro gekocht waar een white power voorvork van een ktm op zit, het is een wp 3040 maar mijn keerring is lek. Heeft iemand een idee waar ik deze kan krijgen? Bij de plaatselijke motorcrosswinkel konden ze ze niet krijgen