Tandwiel verhouding

Ben je je Derbi aan het opvoeren maar wil het niet lukken? Stel dan hier je vragen.
koenvanharen
Derbi fan
Berichten: 96
Lid geworden op: do 15 jan 2015, 14:07
Vervoersmiddel: Derbi senda r-xtreme 06
Locatie: Drenthe, Nieuw-Buinen

Tandwiel verhouding

Ongelezen bericht door koenvanharen »

Beste forumleden,

Ik heb mijn hele setup bekeken en dacht dat mijn vtw misschien wel groter mag.
De brommer trekt niet heel snel op, maar heeft wel een hoge topsnelheid van 110 km per uur (volgens de kmteller)

Ik heb wel cross velgen met wegbanden.

Setup:
airsal 50
doppler edurance race krukas
21 mm carb sproeier 94
scr corse sm chroom
malossi koppelingsveren
origineel membraam
12/53

Tips zijn welkom!

Dankjewel :wave:
DROP A GEAR AND DISAPPEAR
Plaats reactie